Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er ikke gokart sinnsvakt dyrt? Ellers er det jo kongegøy da. :!: 7870378[/snapback] sinnsvakt??!! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 en ny hobby? hvis du liker musikk ville jeg anbefalt deg å begynne å spille et instrument som f.eks. gitar, trommer eller noe sånt! Lenke til kommentar
krissemann95 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Finnes ikke noen bedre hobby enn hanggliding om du spør meg. Ha sin egen vinge og fly dit man vil...http://video.google.com/videoplay?docid=-2...8&q=hanggliding 7870317[/snapback] Han så *LITT* dom ut han dere fyren xD Sikkart en fin hobby det der anbefaler :D Vis du e fryktløs Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 parkour hoppe fra bygning til bygning osv kan fortelle deg mer vis intresert Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Parkour er en fin hobby. For meg er det mer enn en hobby, det er min nye livsstil. Parkour handler om å komme seg fra A til B så effektivt som mulig. A kan være den ene siden av et gjerde, mens B er på den andre siden. For å komme over f.eks gjerder, benker osv. er det mange ulike teknikker å bruke. To av mange teknikker: kong vault: lazy vault: Mannen bak parkour heter David Belle. Her er en film fra han: Det er nesten umulig å komme til hans nivå. Han brenner mer for dette enn noen annen. Man ser at det blir gjort en del saltoer her. Saltoer er ikke en del av parkour, siden det ikke er effektivt. Men det er sinnsykt moro! Når man tar saltoer blir det mer som i freerunning. Oppsummert: Parkour skal være effektivt, men fortsatt utfordrende og moro. Man legger gjerne til en salto eller to for at treningene skal være mer varierte. Freerunning gjør man mest for skøy og show og trening av kroppskontroll og sinn. Man tar gjerne baklengs salto fra høyder og slikt. Hvis man er mer interessert i det, kan man sjekke ut XMA, eller tricking. Eksempel: Noe av dette må kanskje legges litt tid i. Da mener jeg at det ligger litt over hobbybasis. Endret 6. april 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du kan beynne å seile. Med en passende båt tar det helt av. Lenke til kommentar
different Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Parkour er en fin hobby. For meg er det mer enn en hobby, det er min nye livsstil. 8321234[/snapback] Haha, det var utrolig kult. For tiden har jeg nok med de hobbyene jeg har, men Parkour må jeg jo bare prøve å få til. Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) det spørs av intresser da. jeg holt på og ble en slask så måtte finne meg en hobby så jeg starta med tae kwon do og ble mer og mer interisert i det så ja. det er bare opp til hva du liker og holde på med. Og som jeg ser noen andre skriver også att det er bra og hole på med parkout det er jeg også ganske så enig i fordi det er masse nytt du må lære og masse tinger du klarer som du kanskje ikke klarte før;) men håper du finner en hobby Endret 10. april 2007 av f0rp Lenke til kommentar
sotu Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Neeei, dårlige forslag..Begynn med roboter. Det er skikkelig interessant og lager du noe finnes det tusen nettsider å dele det med! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du kan lage Aimbot/Hacks til spill. Vip Hack designer, tjener faktisk ganske fett. Lenke til kommentar
sotu Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 parkour hoppe fra bygning til bygning osv kan fortelle deg mer vis intresert 8319305[/snapback] Omg hoppe fra bygning til bygning? Er det blitt en hobby?:O Lenke til kommentar
varmit Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Parkour er en fin hobby. For meg er det mer enn en hobby, det er min nye livsstil. Parkour handler om å komme seg fra A til B så effektivt som mulig. A kan være den ene siden av et gjerde, mens B er på den andre siden. For å komme over f.eks gjerder, benker osv. er det mange ulike teknikker å bruke. To av mange teknikker: kong vault: lazy vault: Mannen bak parkour heter David Belle. Her er en film fra han: Det er nesten umulig å komme til hans nivå. Han brenner mer for dette enn noen annen. Man ser at det blir gjort en del saltoer her. Saltoer er ikke en del av parkour, siden det ikke er effektivt. Men det er sinnsykt moro! Når man tar saltoer blir det mer som i freerunning. Oppsummert: Parkour skal være effektivt, men fortsatt utfordrende og moro. Man legger gjerne til en salto eller to for at treningene skal være mer varierte. Freerunning gjør man mest for skøy og show og trening av kroppskontroll og sinn. Man tar gjerne baklengs salto fra høyder og slikt. Hvis man er mer interessert i det, kan man sjekke ut XMA, eller tricking. Eksempel: Noe av dette må kanskje legges litt tid i. Da mener jeg at det ligger litt over hobbybasis. 8321234[/snapback] Det de er noe av det jeg kunne tenke meg å bli litt bedre i(parkour, urban ninja etc). Jeg trener ikke turn el, men har jo en trampoline Problemet mitt er bare å vitte hvordan jeg skal gå frem. Andre forslag til hobby: -Fiske-du kan bli svært hektet! -Pyroteknikk-lag ditt eget fyrverkeri! -Jakt-kjempespennende og variert! -Painball er spennende. -Skyting er spennende, serlig for våpeninteresserte. -Gartneri kansje? Om du liker å dyrke ting. -Begynne med en sport/instrument? Kommer jo også veldig an på hva du er interessert i! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ting jeg liker/kan anbefale: Paintball Airsoft Offroad sykling Skyting Darts Biljard Lenke til kommentar
Spashley_c Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Animasjon kanskje Eller kanskje du skal begynne spille et instrument. Vet ikke om du gjør det fra før jeg, men om du gjør d så kan du lære deg et annet et også. Ellers kan du spille noe. Jeg spiller ikke selv men har skjønt at men blir ganske så avhening av wow og sånt. Og det er der sikkert en grunn til. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Dette jeg driver med, og liker veldig godt: Paintball Skyting ( Pistol og alt annet, men ikke skytterlagstrangeirriterendedrakterkrampeihendeneogrestenavkroppenskyting) Padling Foto JOBBING osv Lenke til kommentar
-Johanne Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Klatring, raftig, isbading, paintball eller ri Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Klatring Paraglider/Hangglider Offroadsykling, eller bare downhill sykling på lavt nivå (les ditt nivå) så det blir morro. Foto Paintball Skyting Kjøre båt. Er mye morro her i verden, du må bare finne ut hva du syntes er morro. Selv flyr jeg paraglider, sykler en del MTB, Klatrer innimellom kalles vel egentlig buldring, men klatrer i alt mulig rart, ikke nødvendighvis fjell. Foto driver jeg litt med, trenger bare nytt kamera så det blir morro. Er bare å åpne øya så ser man som regel no morro. Og man må øve hvis man skal få til ting. Ikke gi opp med en gang. Alt er litt kjedelig før man klarer det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Meld deg på jegerprøvekurs, selve kurset er også kjekt, samt man lærer mye. Så om man vil jakte er det helt perfekt, men også bra for de som ikke skal jakte Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Biketrial! Utrolig artig sport. For mer info kan du spørre på bike-trial.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå