andrvas Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Har kommet en ny video til Shivering Isles, får se mye bra in-game video m.m. NB! Dette er ikke den samme videoen som har blitt postet her før! Link Endret 4. februar 2007 av andrvas Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Absolutt ikke ny...... 7870149[/snapback] Er ihvertfall ingen som har postet den her inne før. Endret 4. februar 2007 av andrvas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hmmm. Syntes så tydelig at jeg nettop leste om samme videoen i dette Forumet? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Er 99% sikker på at ingen har postet denne videoen på diskusjon.no før meg, ettersom videoen ble lagt ut den 02 feb. Viss du ikke såg det i første posten så er dette ikke den samme som den andre som ligger her inne Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hun kjørte en driekte link til 1UP, men takk for at du tok bare shiveering, på 1up måtte man vente i 9 min før dne kom Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg vet, men så nettop filmen før du postet og syntes det sto noe på norsk om den. Da regnet jeg med at det kom herfra, ettersom jeg ikke leser om spill så mange andre steder enn her først, før jeg søker videre om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå