Gå til innhold

Medal of honor uninstallproblem

Anbefalte innlegg

Jeg skal installere den nye Spearhead ekstrapakken men får beskjed om at mohaa ikke er installert på pc'en. Jeg har "friske" installasjons cd'er både cd1, cd2 og spearhead, men selv om jeg avinstallerer alt forsvinner ikke alt og jeg får kun en meny der det står "remove", "modify" og "repair" ingen av disse løser problemet. Jeg får ikke velge hvor filene skal legge seg og det er ikke engang de riktige filene som installeres. jeg har også prøvd å fjerne all system info i regedit, men fortsatt har jeg samme problemet. Jeg håper at noen har hatt et tilsvarende problem og vet hva som må gjøres. Alle forslag aksepteres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde lignende problem selv med den opprinnelige utgaven (uten Spearhead). Jeg hadde slettet spillet, ikke uninstalled, og fikk ikke installert det på nytt fordi Windows trodde spillet var installert enda. Løsningen er å slette mappen under installshield eller hva det nå enn heter. Der skal det være en mappe som innheolder et eller annet med Medal of Honor. Husker ikke helt hvor mappen lå, men den har et langt merkelig navn som feks. "KASD87VC6IR98" Altså består den av bokstaver og tall. Finn mappen som ble opprettet under installasjonen av MoH, og slett den. Det løser problemet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...