Gå til innhold

hvilke spill burde jeg kjøpe til wii?

kraftern

Anbefalte innlegg

som du sikkert har kjønt lurer jeg på hvilke spill jeg burde kjøpe til wii. :D

har allerede kjøpt meg zelda tp. men det må da være flere bra spill til wii?

men veit godt att det er på grund av att konsolen nesten er helt ny i europa ..

men er det noen bra spill som kommer i 07 a? :D

Endret av kraftern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en liten tørske innenfor Wii spill nå, dessverre. Men det er allerede en del titler som er meget lovende ut, som f.eks Prince of Persia og Mario Galaxy.

Ser og frem til den dagen vi får nyheten om det ekslusive Zelda Wii spillet, og lanseringsdator for Harvest Moon Wii.

Lenke til kommentar

Snart kommer Excite Truck til europa, som kan bli moro. Dessuten kommer SSX Blur og Sonic and the Secret Rings i løpet av et par måneder - begge eksklusive til Wii.

Av spill som allerede er ute kan jeg anbefale Super Monkey Ball: Banana Blitz.

Lenke til kommentar
har tenkt på å kjøpe ssx blur ja  :)  . . .  men leter etter store spill. ikke slike du blir ferdig med på 1-2 uker  :(

7873240[/snapback]

Metroid Prime 3: Corruption ser ut til å bli fantastisk bra. Etter de intrykkene jeg har fått, tror jeg dette fort kan bli "årets spill" i 2007, særlig med en god online. Setter det faktisk høyere enn Halo 3. Metroid Prime 1 og 2 var to av de beste spillene i forige generasjon, både på grafikk og gameplay (kritikerne er enige med meg). Synd at så få fikk muligheten til å kjøpe disse, med tanke på salget til Cuben. Kommer en gang i år, forhåpentligvis til sommeren.

No More Heroes, et slags GTA med en særegen stil og fighting med lyssverd, er noe jeg gleder meg voldsomt til. Skal komme en gang i år, uvisst når, men utviklerne har utalt at de har kommet ganske langt.

Disaster: Day of Crisis, et slags overlevelsespill. Ser utrolig lovende ut. Kommer forhåpenligvis i løpet av de neste månedene.

Andre kjente spill som kommer i år er feks. Smash Bros Brawl (koser meg faktisk meg Melee enda), Project Hammer, Eledees, tre nye spill fra Konami (husker ikke navnene), Sadness.......osv osv. Anonseres faktisk så mange spill til Wii akkurat nå , at, at jeg ikke har telleevne, så hær ramser jeg bare opp noen tilfeldige ekslusiver.

3.partsstøtten ser ut til å øke nå (har vært litt stille en stund). Feks. for et par dager siden anonserte THQ (tror det er det de heter) at Wrestlingsspillene deres skulle komme på Wii i år, noe som kan bli ganske interresant med tanke på at Wii kontrollerne passer perfekt til dette.

I denne måneden skal jeg ha meg Exite Truck :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...