Slashiroth Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har en harddisk på pcen. På c: disken så har jeg 78 gb På d: disken har jeg 111 gb Problemet er at på d: disken så har jeg bare 47 gb ledig, jeg har ingenting innpå den, men alikevel så er det bare 47 gb som er ledig. Noen som har noe forslag til hva som kan vere gale?? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Se om du har noen skjulte mapper/filer på disken Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis du ikke har noe innpå den, så er det jo bare å formatere den, så skal det vises at du har 111GB ledig der. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har nettop sjekka og det var ingen skjulte filer på den... Har prøvd å formatere den, men det står når jeg er kommet mitt inni formaterina at: windows ikke kan fullføre formateringen:S Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Nå testa jeg nettop å hurtigscanne harddisken og da søker den i noe som heter system volume. Den har sikkert søkt opp 7000 filer i det nå Lurer bare på hva det er?? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan det tenkes at du har hatt tidligere versjoner av Windows på denne? Høres iaf. slik ut.... Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har ikke hatt windows på denne disken før nei.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan hende disken har startet vandringen mot de evige jaktmarker... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eller at pc-leverandøren din har lagt restore infoen på en egen partisjon på harddisken? Men det er virkelig rart at den er så stor... Burde ikke være på mange GB et slikt ghostimage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå