Gå til innhold

SE K610i eller Nokia 6233?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel egentlig det meste, har sjekket ut markedet en stund nå og har kommet fram til at det står mellom disse to. Alltid hatt Nokia før jeg skiftet til Samsung ifjor, og begynner å bli lei av diverse mangler i Samsungen.

Så i utgangspunktet ville jeg ha Nokia, men faktisk frister SE'en mer. Er det veldig stor forskjell på disse? Liker designet til 610 bedre, men så foretrekker jeg kalenderen til Nokia. :p Alle plussene og minusene veier igrunn hverandre opp i lengden og jeg bare lurer på hva folk anbefaler av disse to?

Eventuelt om jeg bør vente på SE lanseringen 6. februar og se hva den kan bringe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også valget mellom disse to mobilene. De er veldig like, men jeg valgte Nokia 6233 fordi den har radio. Dette er nå 7 måneder siden og jeg angrer ikke på valget. Skulle jeg hatt ny mobil nå ville jeg sett på Nokia 6300, for jeg er veldig opptatt av at mobilen skal være liten (tynn). Nokia 6300 er helt lik 6233 bortsett fra at den mangler 3G, men har til gjengjeld bedre skjerm. Og så er den ekstremt tynn; bare 12mm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...