Gå til innhold

Store nyheter fra Konami på mandag?


_norse_

Anbefalte innlegg

Jaja, jeg husker nå sist det var store nyheter på gang. Da fikk vi rosa PS2. Så hva blir det nå, "Solid Snake cross-dressing in MGS4, perform sneaky manouvers as Girlie Snake. Release pushed back to Q4 2008 to properly implement these amazing, new possibilities"... ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, jeg husker nå sist det var store nyheter på gang. Da fikk vi rosa PS2. Så hva blir det nå, "Solid Snake cross-dressing in MGS4, perform sneaky manouvers as Girlie Snake. Release pushed back to Q4 2008 to properly implement these amazing, new possibilities"... ?

7873090[/snapback]

 

Huh Konami preesekonferanse eller hva de skal og du snakker om rosa PS2? `Tror ikke det var Konami som viste fram den

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Jaja, jeg husker nå sist det var store nyheter på gang. Da fikk vi rosa PS2. Så hva blir det nå, "Solid Snake cross-dressing in MGS4, perform sneaky manouvers as Girlie Snake. Release pushed back to Q4 2008 to properly implement these amazing, new possibilities"... ?

7873090[/snapback]

 

Huh Konami preesekonferanse eller hva de skal og du snakker om rosa PS2? `Tror ikke det var Konami som viste fram den

7873107[/snapback]

Nei, det var selvfølgelig ikke Konami, men det var også da vi sist hadde major announcement og earth-shaking news iflg enkelte nettsider... Så jeg er litt skeptisk og klarer absolutt å styre forventningene i påvente av hva morgendagen bringer av nyheter fra Konami.

Lenke til kommentar
Om unga rundt om i verden hadde håpet og trodd like mye  som dette, hadde det deiset feite hvitskjeggete tjukkaser ned langs brandtmuren i samtlige lune hjem rundt 24. Desember. ;)

 

Heldigvis er det ikke slik..

Yie-ar Kung Fu lanseres på MS markedsplass tipper jeg..  :!:

7872382[/snapback]

Jau, det hadde vært litt av ein MAJOR announcement ...

 

Får nesten berre vente å sjå kva det er.

Lenke til kommentar
Jaja, jeg husker nå sist det var store nyheter på gang. Da fikk vi rosa PS2. Så hva blir det nå, "Solid Snake cross-dressing in MGS4, perform sneaky manouvers as Girlie Snake. Release pushed back to Q4 2008 to properly implement these amazing, new possibilities"... ?

7873090[/snapback]

 

Hehe, ja eg lærte litt av den perioden der med nyheter som skulle gå over fjell og daler. Alltid godt med gode nyheter, og er de virkelig store og "shocking" i tillegg er det virkelig stas. Nei før eg biter på disse "omg lol newsflash11" overskriftene stikker eg heller ut og onanerer på hoggetstammen med pils i venstrehånda.

Lenke til kommentar
Hudson Entertainment and Konami Announce Wing Island for Wii™.

 

Take to the Skies and Experience the Freedom and Thrill of Flying with the Wii Remote™ in this New Flight Action Video Game.

 

Press Release (PDF FIL)

 

Konami Announce Time Ace for Ninento DS™.

 

Take to the Skies and Travel Through Time In Spectacular New Aerial Combat Video Game.

 

Press Release

 

Hudson Entertainment and Konami Announce Kororinpa: Marble Mania for the Wii™.

 

Use the Unique Wii Remote™ to Roll, Spin, and Bounce Your Way to Victory in This New Puzzle Adventure Game.

 

Press Release

 

Hudson Entertainment and Konami Announce Honeycomb Beat, An Addictive New Puzzle Game for Nintendo DS™.

 

Music-Enhanced Puzzle Game Delivers Unique Brain Teasing Gameplay to Energize Your Mind.

 

Press Release

 

Konami Reveals New Details on Hellboy Video Game.

 

Actor Ron Perlman to Lend Voice to Video Game Based on Hit Entertainment Property. PSP™ System Version of Game to Feature Cutting Edge Visual Style and Remixed Gameplay.

 

Press Release

 

Konami Announces Block Blockbuster 2007 Line-Up.

 

Konami Digital Entertainment, Inc., today announced new titles and additional details for its 2007 lineup.

 

Press Release

 

Konami Announces Dewy's Adventure for the Wii™.

 

New Action Adventure Game Puts the Power of the Elements in Players’ Hands with Intuitive Wii Remote™ Controls

 

Press Release

 

Konami Announces Dance Dance Revolution Hottest Party for Wii™.

 

The World-Famous Dance Party Gets Even Hotter on Nintendo's New Generation Console with Physically Engaging Wii Remote™ Functionality and New Modes of Play.

 

Press Release

 

 

Konami Annouces Castlevania: The Dracula X Chronicles for the PSP® System.

 

Legendary Vampire Hunting Action Series Debuts on PSP® System with Incredible 3D Reinvention of Rondo of Blood and Two Unlockable Castlevania Classics.

 

Press Release

 

Konami Announces Music Mania!

 

Perform Like a Chart-Topping Musician in New PC Plug and Play Video Game.

 

Press Release

 

Konami Announces Track & Field!

 

Go for the Gold in Ten Different Olympic Events with New Plug and Play Video Game.

 

Press Release

 

Konami Announces Konami Kids Playground Series for the PlayStation® System!

 

New Series of Games Let Children Learn and Play with Custom Game Mat, Goal-Based Gameplay and Colorful Graphics.

 

Press Release

 

 

KILDE

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Silent Hill 5 til ps3 only!! Lov å håpe :p

7872845[/snapback]

Det er slilkt utsagn jeg ikke helt skjønner. Hvorfor håper du at et spill BARE kommer til en konsoll? Hva taper du som forbruker på at et spill lages til alle konsollene mot at det kommer eksklusivt til PS3?

7875015[/snapback]

 

Fordi jeg vil trykke det i trynet på xbotter? Neida ;)

 

Håper vi alle får det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...