_norse_ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kilde Major Konami Announcements on Monday! Check back to this space on Monday for several major announcements on new games from Konami! From new franchises to returning favorites, you won't want to miss the earth-shaking news. You heard it here first! Hva kan vi vente oss her da? Nye Castlevania spill? MGS 4 og DMC3 datoer? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Brooktown High Senior Year Castlevania: The Dracula X Chronicles Coded Arms Contagion Dance Dance Revolution UNIVERSE Dance Dance Revolution Hottest Party Death, Jr. and the Science Fair of Doom Dewy's Adventure GoPets Hellboy Honeycomb Beat Konami Classic Series: Arcade Hits Lost In Blue Lunar Knights Kororinpa: Marble Mania Time Ace Wing Island Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Interessant å se hvilke konsoller de satser på: PSP: Brooktown High Senior Year Castlevania: The Dracula X Chronicles Coded Arms Contagion Hellboy Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 X360: Dance Dance Revolution UNIVERSE Hellboy Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 Wii: Dance Dance Revolution Hottest Party Dewy's Adventure Kororinpa: Marble Mania Wing Island PS2: Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 PS3: Hellboy PC: GoPets DS: GoPets Death, Jr. and the Science Fair of Doom Lost In Blue 2 Lunar Knights Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 Honeycomb Beat Konami Classic Series: Arcade Hits Time Ace Mobil: Pirate Poppers Professor Fizzwizzle Silent Hill kilde Endret 4. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) you won't want to miss the earth-shaking news. You heard it here first Jeg gir ikke opp håpet! MGS4 Coming to 360! Please oh please let it be so! Endret 4. februar 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ikke noe earth-shaking news i den lista som er der så burde være noe stort på gang når man skryter på seg såpass "store" nyheter Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) "Products Konami projects for 2007 release" uten å nevne MGS4... Dette betyr vel at de indirekte har annonsert at MGS4 er utsatt til 2008? Endret 4. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har de noensinne sagt at MGS4 skal ut i 2007? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, E3-traileren ender med "Coming 2007". Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nyhendene har enno ikkje komne, så kvifor dei listene med utgivelsar?Dessutan kjem no det nye PES også til Ps3. Det vart vel annonsert til sommaren. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Spennande, eg som Drunk in Public gir heller ikkje opp håpet på MGS4 på 360 Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 MGS4 til 360= Jeg iler til El-Kjøp. Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 MGS4 til 360= Jeg iler til El-Kjøp. 7870577[/snapback] Telte så tidlig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Spennande, eg som Drunk in Public gir heller ikkje opp håpet på MGS4 på 360 GI opp? Det blir jo som og si at man tar feil? Gir ikke opp! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har de noensinne sagt at MGS4 skal ut i 2007? 7870075[/snapback] står jo i traileren! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Om unga rundt om i verden hadde håpet og trodd like mye som dette, hadde det deiset feite hvitskjeggete tjukkaser ned langs brandtmuren i samtlige lune hjem rundt 24. Desember. Heldigvis er det ikke slik.. Yie-ar Kung Fu lanseres på MS markedsplass tipper jeg.. :!: Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Om unga rundt om i verden hadde håpet og trodd like mye som dette, hadde det deiset feite hvitskjeggete tjukkaser ned langs brandtmuren i samtlige lune hjem rundt 24. Desember. Heldigvis er det ikke slik.. Yie-ar Kung Fu lanseres på MS markedsplass tipper jeg.. :!: 7872382[/snapback] gjesp... Jeg for min del håper dette kan være noe om Silent Hill. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Silent Hill 5 til ps3 only!! Lov å håpe Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Satser på ny Silent Hill tittel. Omtrent det eneste survival-horror spillet som funker på meg. Ellers så håper jeg også på Metal Gear Solid 3 med Xbox 360/Games for Windows-branding. Ikke at serien appelerer til meg, men ville ha få en viss sadistisk fryd av å bevitne alle de personlige krisene en sånn annonsering ville forårsake over internett. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 MGS 3 til 360 har iallefall ein 10% sjanse til å skje. EG håpar på nyhende om Silent Hill eg og! Eller endå betre, Suikoden til PS3! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mente 4, viser vel generelt hvor godt jeg følger med på serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå