Kjekssjokolade Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Bare glem det som stod her Endret 13. februar 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ja, hvordan er det lønnen blir bestemt i samfunnet Norge? Jeg har lite å si på det, men har gått å tenkt på det en stund nå. Håper jeg får en del kloke svar, for jeg har absolutt null peiling på det. 7869647[/snapback] Lønnen bestemmes av flere ting. Utdanningen til arbeidstaker er en faktor (jo høyre utdanning jo bedre lønn) og lønnsomheten til det bedriften driver på med. Det er sikkert flere faktorer, men det er de jeg kan komme på. Hvis det var slik du tenkte?. Fagforeninger prøver også å "presse" lønnen tin arbeidstakerne årlig. Endret 4. februar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Takk, ja det er slik jeg tenkte. Noen som vet mere i dybden kanskje? Takk skal du ha Dj_eLm0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå