DeStefanO Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Jeg skulle legge inn en film fra et Sony dcr-trv30e camera og problemet er at PCn ikke kjenner igjen "USB enhet". Vi har vert på sony sine sider å lasta ned de driverene som ligger der. Men den enseste typen er USB driver, og vi bruker firewire. I vegas 7 finner den ingen camera og heller ikke i Pinnacle studios 4 finner den noe. Så vi lurer på om vi kansje ikke har riktig driver til dette. Er 1394 og usb det samme for maskina ? For den kommer opp som usb enhet. Er det noen som har hatt samme problem ? Kansje kjenner til en driver? Er det noe som er uklart så skrik ut. Bruker xp med sp2 På forhånd Takk! Hilsen stefan Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vær obs på at USB kan være kresne saker. Bruk av skjøtekabler og hub kan skape problemer. Prøv å kople til en USB-port på hovedkortet helst. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Les innlegget hans litt meir nøye, og du finn ut at han bruker firewire, ikkje USB. DeStefanO: Det er forskjell på IEEE1394a og USB ja, og eg kan ikkje tenkje meg at USB-drivarar skulle hatt noko å seie. Er du sikker på at det er firewire du bruker? Porten på kameraet ser slik ut. Ein treng vanlegvis ikkje drivarar i det heile for å overføre video via firewire. Kameraet står vel i avspelingsmodus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå