Gå til innhold

Norton Ghost 2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke testet det, men det gjør den helt sikkert. Er ikke ghost et av de mest avanserte??

Kan imidlertid anbefale deg Drive Image også... meget enkelt og raskt å bruke...

Jeg brenner min backup på CDer og drive image fikk pakket nd ca 1 GB på hver av 3 cder... Og det på ca. 20 min! Går enda kjappere å legge inn igjen..

Helt genialt! :wink:

Lenke til kommentar

Hvor mye den komprimerer kommer jo helt an på hva du har på disken. Har du 1250 MB med mp3 og video så får du 1250 MB ghost fil. Du kan jo ikke komprimere det som allerede er komprimert.

Hvis du kan boote fra en floppy og lese disken eller CD'en du har Ghost fila på, så kan du restore.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-02 18:02, skrev klure:

Lage en boot diskett og start opp med den, så starter du ghost på den og henter imaget...

Jeg har laget en boot disket og har hatt den i når jeg starter...Den går igjenom masse punkter og så skjer der ikke noe mer. Kan ikke skrive inn noe heller. Hvilken av de typene boot disk må jeg lage når jeg har ghost filen på en annen disk?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-02 18:12, skrev klure:

Prøv å trykk Control+C når det stopper opp, også skriv ghost. Hvis det ikke funker må du se gjennom alle valgene når du lager disketten at de stemmer med maskinvaren din..

Når jeg skal lage disken får jeg to feil på en liste. Usb mus og Usb skriveren...Men dette skal vel ikke ha noe og si for å kunne starte i "pc-dos". Skal prøve med ctr+c når jeg kommer hjem.

Takker for hjelpen så langt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...