Gå til innhold

Overføring fra maskin til maskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan lage et nettverk med kryssa kabel mellom maskinene (forutsetter at begge har "nettverkskort" med Rj45 tilkobling"), har du hub /switch kan et nettverk gå igjennom den med normale nettverkskabler, eller trådløst om du har trådløs nett..

Lenke til kommentar

HAr du et eksternt harddiskkabinett så er det enkleste å ta ut harddisken av den stasjonære, putte den i edt eksterne harddiskkabinettet og koble denne til den bærbare PC'en og så kopiere...

Noe annet du kan gjøre, om du har trådløst nettverk som begge maskinene kommer inn på, det er å sette opp et lokalt 'hjemmenettverk' mellom de 2 maskinene (følg bruksanvisningen via kontrollpanel/nettverkskoplinger/innstallere hjemmenettverk/) - det er ganske enkelt. Deretter velger du hvilke filer du vil dele fra den stasjonære, og kopierer dem til den bærbare

Lenke til kommentar
Dette er vel et ganske n00bish spørsmål, men jeg lurte på hvordan jeg kan overføre data fra den stasjonære maskinen min til den bærbare. Hva slags ledninger trenger jeg? Det er for mye til at jeg vil bruke cd'r eller dvd.

7869299[/snapback]

LAN nett? :p

LAN=local area network (LAN)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...