VegardStr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 eg vet ikkje om det er lovlig å bytte ut oprativsystemet på PSPen med Irshell, men hvis det er lovlig, hvordan gjør eg det? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Så vidt jeg vet er det ingenting ulovelig med det, men du kan si farvel til alt som heter garanti. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 eg vet ikkje om det er lovlig å bytte ut oprativsystemet på PSPen med Irshell, men hvis det er lovlig, hvordan gjør eg det? 7869274[/snapback] Ingen som kan nekte deg det.. Piratvirksomhet er forøvrig ikke lovlig. Jeg ser ikke vitsen med IrShell da man kan gjøre stort sett hva man vil med en av DarkAlex sine custom firmwares. Ta deg et lite søk etter downgrader og psp du.. Er masse info om dette spesielt i "den store psp tråden". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det er ikke ulovelig. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 finnes det operativ system som ligner windows? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva er vitsen? Du har jo ikke QWERTY tastatur, så nytten av et "skikkelig" operativsystem blir noe begrenset. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) samma d om eg ikkja har qwerty tastatur men finnes d? eller kordan får eg MSN på PSPen? Endret 4. februar 2007 av Vegis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det finner ut ved å søke litt Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Det finner ut ved å søke litt 7869806[/snapback] eg har prøvd å søke, og fikk d ikkje til. eneste eg fant var ebuddy men d fikk eg ikkje til å fungere. gikk hore treigt og ti lslutt ikkje fungerte. noken som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå