Chicharito Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Valentine's Day(14. Februar) Valentine's Day er den 14. februar. Tenkte vi kunne ha en tråd der man gir andre råd og tips på hvordan å gjennomføre dagen. Har en jeg skal gjøre litt ekstra med i år, og kan selv trenge noen tips til hva som burde gjøres. Jeg foreslår at man setter opp tips til ting som ikke koster penger og ting som koster penger. Det er også fint om du har en histore og dele om en eventuelle vellykked/ ikke vellykked valentine's dag slik at vi andre kan lære av dine erfaringer. Mine tips: • Skriv et brev til den du er glad i og fortell hvor mye den personen betyr for deg. • Kjøp blomster. • Lag en bedre middag og gjør det litt romantisk. For oss som ikke er så gode på å lage mat er resturant et alternativ.Kom med dine tips og råd! Hjelp oss fantasiløse til å gjøre denne dagen til en bra dag for en eller flere vi er glad i. Endret 4. februar 2007 av Scyllis Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det første jeg tenkte når jeg så nicket ditt var syfilis Men det er jo ikke alltid en like koslig gave å gi til din kjære Men jeg stemmer for en langstilka rose, eller et kjede av no slag. Det slår alltid godt an! Lenke til kommentar
Firepower07 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg skal skrive et langt brev, og gi en romantisk gave Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg skal skrive et langt brev, og gi en romantisk gave 7870259[/snapback] Jeg skal faen meg sende Julie en pakke tøfler. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal faen meg sende Julie en pakke tøfler. 7870733[/snapback] Teit å si det her da. Da blir det ingen overraskelse. Oh noes!! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Teit å si det her da. Da blir det ingen overraskelse. Oh noes!! 7870746[/snapback] Du er overalt du Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Edit: Egner seg ikke for de med små øyne Tenk over hva du gir Endret 4. februar 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Edit: Egner seg ikke for de med små øyne Tenk over hva du gir 7870871[/snapback] Uhm, fantastisk. OT: Man kommer langt med et fint kort. Selv har jeg alltid hatt et spesielt forhold til tegning, selv om jeg tegner usannsynlig styggt. Må jo ha noen romantiske ord også da! og masse hjerter.. sånne: <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 "HÆ, MINDRE ENN TRE?!?!" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal stikke huet i jorda og føle meg elendig. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal stikke huet i jorda og føle meg elendig. 7872475[/snapback] Støtter den der Vet ikke om drømme dama støtter at jeg kommer på døra med dressjakke og roser, for å¨så lage en middag hos henne Lenke til kommentar
vesla Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg kommer garantert til å skrive et langt brev til han Vi skulle egentlig ut å spise en fin middag og kose oss, men så har jo han naturligvis et møte i studenrådet. Fy så irriterende! Så fram til å faktisk gå ut å spise med han Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Skyll den ned i søpla 7872699[/snapback] Jeg kan hjelpe. Så har vi sex etterpå. Endret 4. februar 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal stikke huet i jorda og føle meg elendig. 7872475[/snapback] Velkommen i klubben! vi har møte hver torsdag Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Torsdag passer bra for meg og, har trening på onsdager b.la, men må vel skippe den om jeg skal kapre min frøken valentine :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ikke hvis man har kjæreste. Da kan det hele bli en fin affære. 7872926[/snapback] Jeg hadde kjæreste en gang på Valentine's. Det var en sugen affære. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg er ganske forelska i ei jente. Bør jeg sende ei rose til henne anonymt og sende et brev e.l med? Det eneste er at jeg skal på besøk til henne 2 dager etterpå (16. feb) så enten blir det suksess ellers så blir det bare flaut - hvis hun finner ut det var meg som sendte en rose Endret 4. februar 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det eneste er at jeg skal på besøk til henne 2 dager etterpå (16. jan) 7873265[/snapback] Tja, om du skal besøke henne 16. jan, har du jo godt og væl et år på deg da. Kan godt tenkes hun har glemt det innen da. Hvorfor lager du avtaler så langt i forveien egentlig? *spille dum* Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Når ble valentinsdagen flyttet til 14. januar? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Det eneste er at jeg skal på besøk til henne 2 dager etterpå (16. jan) 7873265[/snapback] Tja, om du skal besøke henne 16. jan, har du jo godt og væl et år på deg da. Kan godt tenkes hun har glemt det innen da. Hvorfor lager du avtaler så langt i forveien egentlig? *spille dum* 7873287[/snapback] Liten leif som oppstod der ja. Når ble valentinsdagen flyttet til 14. januar? 7873310[/snapback] Aldri? Endret 4. februar 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Det eneste er at jeg skal på besøk til henne 2 dager etterpå (16. jan) 7873265[/snapback] Legg sammen to og to Endret 5. februar 2007 av PhoboS87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå