Gå til innhold

Valentine's Day - Tips til dagen!

Chicharito

Anbefalte innlegg

Valentine's Day

(14. Februar)

valentines-cupid.jpg

Valentine's Day er den 14. februar. Tenkte vi kunne ha en tråd der man gir andre råd og tips på hvordan å gjennomføre dagen. Har en jeg skal gjøre litt ekstra med i år, og kan selv trenge noen tips til hva som burde gjøres. Jeg foreslår at man setter opp tips til ting som ikke koster penger og ting som koster penger. Det er også fint om du har en histore og dele om en eventuelle vellykked/ ikke vellykked valentine's dag slik at vi andre kan lære av dine erfaringer.

Mine tips:

• • Skriv et brev til den du er glad i og fortell hvor mye den personen betyr for deg.
    • Kjøp blomster.
    • Lag en bedre middag og gjør det litt romantisk. For oss som ikke er så gode på å lage mat er resturant et alternativ.

Kom med dine tips og råd! Hjelp oss fantasiløse til å gjøre denne dagen til en bra dag for en eller flere vi er glad i.

Endret av Scyllis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Egner seg ikke for de med små øyne  :p

Tenk over hva du gir

7870871[/snapback]

Uhm, fantastisk.

OT: Man kommer langt med et fint kort.

Selv har jeg alltid hatt et spesielt forhold til tegning, selv om jeg tegner usannsynlig styggt. Må jo ha noen romantiske ord også da! :)

og masse hjerter..

sånne: <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

"HÆ, MINDRE ENN TRE?!?!"

Lenke til kommentar

Jeg kommer garantert til å skrive et langt brev til han :)

Vi skulle egentlig ut å spise en fin middag og kose oss, men så har jo han naturligvis et møte i studenrådet. Fy så irriterende! Så fram til å faktisk gå ut å spise med han :)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske forelska i ei jente. Bør jeg sende ei rose til henne anonymt og sende et brev e.l med?

Det eneste er at jeg skal på besøk til henne 2 dager etterpå (16. feb) så enten blir det suksess ellers så blir det bare flaut - hvis hun finner ut det var meg som sendte en rose :p

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Det eneste er at jeg skal på besøk til henne 2 dager etterpå (16. jan)

7873265[/snapback]

Tja, om du skal besøke henne 16. jan, har du jo godt og væl et år på deg da. Kan godt tenkes hun har glemt det innen da. Hvorfor lager du avtaler så langt i forveien egentlig?

*spille dum*

Lenke til kommentar
Det eneste er at jeg skal på besøk til henne 2 dager etterpå (16. jan)

7873265[/snapback]

Tja, om du skal besøke henne 16. jan, har du jo godt og væl et år på deg da. Kan godt tenkes hun har glemt det innen da. Hvorfor lager du avtaler så langt i forveien egentlig?

*spille dum*

7873287[/snapback]

:roll:

Liten leif som oppstod der ja.

Når ble valentinsdagen flyttet til 14. januar?

7873310[/snapback]

Aldri?

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...