kris_a50 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg kjøpte et billig HP 120 kamera, og i dag kjøpte jeg en 64 MB CF Type 1 minnebrikke, men jeg får bare opp at det er et unsupported card... kameraet skal jo støtte CF kort opp til 128 MB??? Noen som vet hva som gjør dette? Må jeg ha Type 2 kort, eller er kameraet faulty? Kris Lenke til kommentar
elefanten Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei! Jeg har selv hatt samme problem med et annet kamera. Prøv en minnebrikke(CF)fra en ANNEN frabrikant. f.eks Sandisk eller TwinMos! mvh elefanten Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Du kan jo ta med kameraet i butikken og spørre om de kan prøve forskjellige kort for deg og se hva som virker.. Uansett burde det jo stå i manualen hva slygs type kort (I/II) og kortstørrelser som støttes. Lenke til kommentar
kris_a50 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Ja, men jeg har sjekket manualen, og der står det bare compact flash, ikke noe om hverken type 1 eller type 2... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Butikker som selger kameraet burde ihvertfall kunne finne ut av det og hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå