DilliMusic Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 heisann lurte på om det er noen videoer på nett der folk lager musikk. tenker på rock og slikt. alt sammen. fra instrument opptak til vocaler. noe som er litt profesjonelt Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Guider liksom, eller mer sånn show-off som man bla.a. ser i en del musikkvideoer? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Veit ikke om det var noe sånt du ville ha, men her har du det ihvertfall. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Guider liksom, eller mer sånn show-off som man bla.a. ser i en del musikkvideoer? 7884007[/snapback] guide på en måte. vil se noen måter som man mastrer en låt på. kansje jeg ser noe som jeg ikke visste eller liknende. tenker på den prosessen der låta er laget men vokaler skal settes inn så mastreres osv. sliter litt med en låt for tiden. rock. men vokalene vil ikke gå i et med låta. så vil se hvordan folk setter alt sammen. kansje det bare jeg som har feil tekst og synge måte men uansett lærer mer ved å se det enn å lese sånn jeg lærte meg, cubase, fl studio, sonar, og reason så klart Dilly Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ja, videoturtorials er tusen ganger mer lærerike enn tekst. Eller, ihvertfall mye mer praktisk og lett å følge med på og sette det i sammenheng. Jeg vet ikke om noen slike videoer desverre, det blir jo å surfe rundt på videogoogle og youtube. Kanskje noen av treffene her er lærerike? http://youtube.com/results?search_query=pr...s&search=Search Fikk ikke helt tak i om det var sangteknikken du var ute etter, eller postprocessing? Endret 6. februar 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 har lett ganske mye men finner ikke noe selv så måtte spørre her. skjekket mye rundt på youtube Lenke til kommentar
aemil Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tviler på at du vil finne profesjonelle teknikere som filmer alle mastering-triksene sine Men det er iallefall fullt av artikler og lignende på nettet som sikkert kan hjelpe en del. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Her er basshunter med FL da : Endret 28. juni 2007 av benbeni Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 syns basshunter er en skam for musikken min mening ikke slakt meg. men jaja man lærer det meste av å prøve seg fram. teste nye ting. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg er enig med deg Dilly. Han gidder jo ikke engang laget skikkelige og interessante arpeggioer, selv om det kanskje er litt 1999. Men man kan gjøre så utrolig mye rart med arpeggio. En annen fin ting med at man sitter på egenhånd og prøve ut ting er at man da risikerer å få til noe nytt og innovativt. Endret 29. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kanskje ikke helt det du leter etter, men stilig læll Sånn lager Ugress musikk Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 ahh apple logic pro. sparer selv opp til mac og det programmet. :Pmen er en ganske gammel tråd det her nå så jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå