sindre2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei! Jeg skal selge gitaren min og tenkte å selge den til kjøper via Posten. Hvordan gjør jeg det på lettest måte? Tenkter da på embalasje? Egenembalasje eller har posten eget embalasje for dette? Eske eller papir? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Posten har jo Smart Post, men jeg tviler på at den største esken er stor nok for en gitar. Det letteste er jo høre med posten. EDIT: Den største SmartPost esken er ikke lengre enn 50 CM. Endret 4. februar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du kan jo pakke den inn selv i en eske du har/skapper også betaler du frakt etter hvor tung den er. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Her står det mer om priser: Link Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Legg den i casen, og deretter oppi en eske med bobleplast for å dempe støt. Skal ingenting til å "knekke nakken" på en gitar, i hvert fall ikke hos Posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå