The Ghost Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ble tatt i vinterferien 2006 en tur på myra like ved et sted som heter tørberget. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 eksponeringen har du fått til bra.. men ble litt tomt.. var liksom ikke noe å rette blikket mot. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ble litt tomt.. var liksom ikke noe å rette blikket mot. Hmm har jo fjellet i bakgrunn som man kan se på også synes jeg det var fint Lånte kamera til fatter'n så det er et "gammelt" Nikon D100 Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg synes det er et fint bilde, men samtidig så får jeg ikke helt taket på det. Føler på en måte at det ikke er noe motiv i bildet, vet ikke helt hvor jegt skal rette blikket mitt. Men ikke gi deg. Vi venter på flere bilder Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Syntes bildet var et fin "Fjelltur_06_IMG006"-bilde, altså er helt ordinær turbilde fra fjellet. Motivet med trær foran, et fjell i bakgrunnen og litt sol som skimter her og der, er litt oppbrukt. Utrolig fint snapshot men ikke noe mer enn det. Btw: legger til et bilde jeg tok på hytta i fjor for å illlustrere hvor oppbrukt motivet er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå