xist Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Heisann. Jeg har kjørt XP en god stund nå, og bestemte meg for å gå over til Vista. I XP hadde jeg et problem med pingspikes i spill når jeg kjørte trådløst nettverk. Jeg løste da problemet med å følge råd fra forumet her, noe med windows zero config, husker ikke nøyaktig. Nå har jeg da altså samme problemet i Vista. Noen som har noen gode råd på lager? Mvh. Chris Lenke til kommentar
xist Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 ingen som har noen smarte løsninger? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 bruk kabel tror ikke det er så mange som har fått testa skikkelig vista og kan alt om det enda, men kan du ikke sende en mail til microsoft så får du nokk svar Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Grunnen til at du får pingspikes er at du har et prog fra produsenten som finner nett samtidig som windows wireless cofiguration zone (husker ikke akkurat hva det heter) gjør det. Lenke til kommentar
xist Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Det er det som er greia, jeg har ikke et program fra produsenten installert.. og spiker som bare søren.. Lagger ut av Dota.. det suger Lenke til kommentar
sargon Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har det samme problemet i xp. Har utmerket signalstyrke men pingen er ustabil i spill, og aktiviteten på status for trådløst nettverkskobling blir helt grå i et sekund eller to med jevne mellomrom. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå