Toa Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noen bilder jeg har tatt med mitt Canon Powershot S3 IS som jeg kjøpte til jul. Slakt mottas. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det bildet av treet gav meg ikke så mye, men de andre tre var riktig så stemningsfulle og i mine øyne vellykkede Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 syns de 2 elvebildene dine var skikkelig stemningsfult. Du har fanget lyset og stemningen veldig bra Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg likte de 2 siste best. Treet gav et fint inntrykk, med en uskarp måne istedet for en skarp en. Det siste var veldig fint, og fine overganger. Good job! Marius Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg syns det første bildet var veldig bra. Sånt kunne jeg hengt på en vegg. Lenke til kommentar
theriksen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fine bilder dette. Treet foran månen fungerte ikke helt for meg, men det fjerde og siste er fantastisk. Veldig flotte farger, lekker tåke, mye fine detaljer. Syns du har gjort en fantastisk eksponering her, og fuglen som streifer vannoverflaten gir det hele en veldig lekker effekt. Dette likte jeg! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tror det første bildet, med elven (ikke med brua), hadde vært et lite hakk bedre om du hadde brukt lang lukkertid og fått en slik drømmende effekt på vannet. Det hadde stått i stil med omgivelsene. Men for all del, pene bilder. Hvor er de tatt? sånn ca? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg syns svart hvitt bildet med elva var best. Gyselig stemning, mørkt og skummelt, får assosiasjoner til en kjent film om en gjeng ungdommer som drar på en skogstur og som aldri kommer levende tilbake, en lavbudsjett film, husker ikke navnet. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det siste bildet likte jeg. Mystisk stemning. Og flott eksponert. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Takk for kommentarer. Ser ut til at alle bildene falt i smak hos noen ihvertfall. Er nybegynner i faget, men mener jeg har fått en brukbar start på min "foto-karriere". Lenke til kommentar
Toa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Tror det første bildet, med elven (ikke med brua), hadde vært et lite hakk bedre om du hadde brukt lang lukkertid og fått en slik drømmende effekt på vannet. Det hadde stått i stil med omgivelsene. Men for all del, pene bilder. Hvor er de tatt? sånn ca? 7872601[/snapback] Alle 3 bildene som inneholder vann er tatt i Sauda i Rogaland 1. og 2. juledag. Feiret jul der, og var ikke stort annet å finne på enn å komme seg utendørs i tåken og knipse. Det med treet er tatt i Bergen, der jeg bor. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 får assosiasjoner til en kjent film om en gjeng ungdommer som drar på en skogstur og som aldri kommer levende tilbake, en lavbudsjett film, husker ikke navnet. Denne filmen tenkte jeg også på nesten med en gang (Blair Witch Project(Sikkert stavefeil)) Men jeg likte det siste bildet best, ikke sånn "standard" farger men en litt mer koselig stemning ved bilde. Fine Bilder! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lekkert, nr 2 skiller seg spesielt ut. Men de ser kanskje en anelse blasse ut, og ikke bare på grunn av tåka? Lenke til kommentar
RODA Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Flotte bilder! Falt fullstendig for det siste, at det går an!! Helt utrolig flott stemning og full klaff med fuglen, farger og komposisjon! Stum av beundring! Mvh Rolf Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det fjerde bildet så veldig bra ut! Treet ble for mørkt. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Aaaah! Detta var, bare bra! Skulle ønske jeg var slik en fotograf. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Bildet med broa var tøft, likte det godt. Det gir meg en slags "middelalder" stemning. Kunne vært tatt rett ut i fra "Lord of the rings" Det siste bildet var også stilig, litt dyster stemning. Elva og treet var greie de også, men likte de 2 andre mye bedre pg. stemningen. Alt i alt så var det bra, likte disse mye bedre en de husene i den andre tråden. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja se her ja! Dette var bedre enn noe som helst du har vist oss før! Eneste jeg henger meg opp i er fuggern i det nederste bildet. Den er liksom på feil sted, så hadde det vært mitt bilde tror jeg at jeg ville beskåret den bort. Uansett var dette et godt stykke arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå