Hagr Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Fra Chatten i DC-hubben på The eXperience: diskusjonen var godt i gang med definisjonen på homo, osv. så kom dette: <Jonka> Tenk på et amerikans fengsel, det er mange som har lyst på noe .. men det er bare manpussy og få .. Hva gjør man da `? <esc4pE> søk ffs! Vet ikke om det var ment sånn, men genial var den uansett XD Endret 7. oktober 2007 av Hagr Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hadde en irritert snekker på jobben etter en liten krangel: "Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen" Jeg: "Greit nok det. Men jeg er i det minste oppi skuffen!" Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Trådstarter klager over at det er dyrt å ta billappen Snowreven skrev:Min morfar sa at da han tok lappen kosta den 50 kroner hvorfor i alle dager har det blitt så dyrt? # Bare se hvordan gamlingene kjører, så skjønner vi hvorfor Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 En lærer som var fra knust og hærverken i tiende: 10 kilobyte, er det mykkje? <- Norges minst datakyndige lærer... Fra Snabbgrabbar i går: -Dette er nyheter for tunghørte -*skriker* DETTE ER NYHETER FOR TUNGHØRTE!!! En av mine favoritter fra Rain Man: Iris: So, what are you doing in Las Vegas? Raymond: We're counting cards. Iris: You're counting cards? Raymond: We're counting cards. Iris: That's interesting. Raymond: We're counting cards. Iris: I know you're counting cards, what else are you doing? Raymond: Are you taking any prescription medication? <- ROFLMAO! Også fra Rain Man: Susanna: You use me, you use Raymond, you use everybody. Charlie: Using Raymond? Hey Raymond, am I using you? Am I using you Raymond? Raymond: Yeah. Charlie: Shut up! He is answering a question from a half hour ago! Rain Man har haugevis av gullkorn, beklager: Raymond: Maple syrup is supposed to be on the table before the pancakes. Charlie: We haven't ordered yet, Ray. Raymond: Of course when they bring the maple syrup after the pancakes, it'll definitely be too late. Charlie: How is that gonna be too late? We haven't ordered the pancakes yet. Raymond: We're gonna be here the entire morning with no maple syrup and no - no toothpicks, I'm definitely, definitely not gonna have my pancakes w-with... [Charlie grabs him by the neck] Raymond: OW! Charlie: Don't make a scene! Raymond: OW! Charlie: Stop acting like a fucking retard. Raymond: UH-OH! [Pulls out red book and writes in it] Charlie: What are you writing?... What the fuck is this? "Serious Injury List"? *Serious* injury list? Are you fucking kidding me? Raymond: Number eighteen in 1988, Charlie Babbitt squeezed and pulled and hurt my neck in 1988. Charlie: Squeezed and pulled and hurt your neck in 1988? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 <pH7> So during the biggest test of the term I look down and realise my fucking penis not working! I MEAN IT'S COMPLETELY DEAD! <pH7> *pen is omfg <Harreh> haha rofl <pH7> Excuse me while I rip out my space bar for failing me like that :!: Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ændorz says: du driver med da? Aleister 1 says: ebay Aleister 1 says: du da? Ændorz says: egay Aleister 1 says: good luck with that, håper du finner deg en som tar godt vare på deg Ændorz says: strong arms, hairy body to warm me Aleister 1 says: til å kile og leke med Aleister 1 says: Im as smooth as a baby så no go for me Ændorz says: tihi Aleister 1 says: håret mitt går ned til brystet dog Aleister 1 says: ikke at jeg prøver å forføre deg eller noe Aleister 1 says: tihihihihi Ændorz says: riight Msn-humor må man ha! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For ikke å glemme hva ei veninne fortalte meg for noen år siden. En i klassen hadde fått stryk minus på en prøve. Han hadde ikke svart på en eneste oppgave, og i tillegg stavet navnet sitt feil... Da er det ikke mye håp. Haha, lo som faen av den :!: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) MSN-logg: (Jeg snakka med søstra mi som satt i samme hus.) Meg sier:blah blah blah YYY sier: habl habl hable Meg sier: nå må jeg bare gå og se på ekstrem rengjøring Og så løp jeg for å få med meg ekstrem rengjøring ( ). Etter en stund kommer hun inn til TV-rommet, og sier: "Jeg trodde du bare skulle på do?" Meg: Hæ? Hun: Ja, ekstrem rengjøring!! Det var morsomt nok i seg selv, men to timer etter ser jeg hva jeg egentlig skrev: nå må jeg bare så på ekstrem rengjøring Da fikk jeg meg en latterkule. I farten hadde jeg glemt noen ord. Det ser jo ut som jeg var skikkelig dritatrengt. Endret 27. november 2007 av tsg1zzn Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En liten unge sitter å gjentar en sang hele tiden. Til slutt blir faren lei å sier: kunne ønske du bare var en flekk på dyna :!: Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå har jeg hørt mye om ****** (navn på shock site) på break og youtube og vil se filmen(hvis det er film) eller trailer har dokker noen link? håper det er ikke pirat kopiering Dette ble postet på et annet forum :S Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fikk spam på mailen i stad: All the health care products are specially made specifically for you! Find health information on a variety and around the world, 24 hours of smoking, user support and free consultations with medical graduates! See it here! Hva skal dette bety? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spam. Der prøver dei å etterlikne vanlege setningar sånn at spam-filtra vert lurt til å ta med vanleg, legitim epost sånn at folk vert lei og skrur av filtret. eller at spam-filtret då trur det er seriøst. Stod noko om det i Komputer for alle for sånn 3 år sidan, så er litt vagt Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Person 1: Drit i å laste ned når du er på skolen! Nettet går så treigt da! Person 2: Jeg bruekr jo ikke samme nettleser en gang jo! Kanskje mer morsomt når du er det, men er alltid gøy når noen prøve rå være smart og er det helt motsatte. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vet ikke om dette er et "gullkorn". Jeg ble bare ganske skremt. Bruker 1 var seriøs, og hadde forøvrig en moderator-stilling på dette forumet, som han straks mistet. Er utrolig hva noen folk mener. i'm not agree with Homosexual guys , girls can be because they are not like the gay mens You're an ignorant little shit. What basis does that belief have?"Two men kissing is gross but two girls kissing is hot", right? man think logical u seeing "two men kissing in a part and on other part 2 girls kissing " wich u think look's better ? and also ofc i think is got to see 2 girls kissing , didn you ? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har en veldig gammel en fra MSN det var en sommerdag jeg og noen karer satt i stuen min å drakk og røykte litt mamma skulle ikke komme hjem før dagen etter på så røyk pakkene snus øl osv. alt lå på bordet vi snakket om noe som fikk oss til å gå ned på datan og mens vi er på rommet mitt hører vi fanken meg at hun kommer hjem. Hun ble relativt sur (vi gikk i 8.ende) og sendte alle de andre hjem. Senere den kvelden snakket jeg med en av de som hadde vært hos meg. samtalen gikk noe sånn som dette: *Per*: Ble ho sur? Meg: Nja ganske tror jeg. *Per*: Ja...hva sa ho da? Meg: Hun skal ringe hjem til alle som var hos meg å si fra til foreldrene i morra tidlig.(Jeg sa dette på kødde siden fyren får lappen vis han ikke snuser/røyker.) *Per*: Hva? Seriøst??? Meg: Jepp *Per*: Faen da sier jeg det til pappa selv sånn at han kanskje ikke blir så sur. Jeg holdt på med noe som gjorde at jeg ikke fikk svart før 1-2 min etter på. Meg: Nei ikke gjør det jeg bare tulla! *Per*: Per er borte og svarer kanskje ikke. Sånn kan det gå. Vet ikke om den var spesielt morsomt men den får meg til å flire litt når jeg tenker på den i etter kant. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva skjedde i etterkant da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå