djgudleif Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Heh, var i en MSN-samtale nå nettopp. Skrev noe kødd (jeg er Tony), men han ene fyren rakk ikke å se det før han skrev. iaiN_ says: Get another girl to do it *.tanner says: lol Tony says: I only have sex with men five times my age iaiN_ says: Always the best Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Tatt fra et engelsk diablo forum, i et forum uten regler der en kommer med en genial kommentar etter at en jente har sagt noe: No such thing as a loose or tight pussy. The pussy acts as a muscle. When the girl is nervous, it tightens up. When the girl is comfortable and relaxed, it loosens. So basically, I should be jumping out of a closet with a chainsaw in my hand before sex? Endret 3. juni 2007 av LpIsBackForYou Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tatt fra et engelsk diablo forum, i et forum uten regler der en kommer med en genial kommentar etter at en jente har sagt noe: No such thing as a loose or tight pussy. The pussy acts as a muscle. When the girl is nervous, it tightens up. When the girl is comfortable and relaxed, it loosens. So basically, I should be jumping out of a closet with a chainsaw in my hand before sex? 8772226[/snapback] Så bra sagt Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "bananza: i feel bad for ugly people rotino: empathyy bananza: yeah bananza: like a lot rotino: look up empathy bananza: oh fuck u" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kanishka: The vagina has 3 holes right? Sahil: no Kanishka: Yeah it does; one for the dick and two for the balls <lol> Sahil: No you fucking dumbass, there aren't three holes Kanishka: Then where do the balls go in? Kyle: They...don't. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 :!: #574642 +(5732)- [X]* Porter is now known as PorterWITHGIRLFRIENDWHOISHOT <Strayed> he shot his girlfriend? Jeg ler så jeg griner! :!: Lenke til kommentar
Knast Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Bruker 1:På prøvene mine i samf får jeg som oftest en kommentar: GPP. Bruker 2: Og GPP betyr? Bruker 1: Generelt Piss Preik. Et slags gullkorn iallefall.... 8387850[/snapback] En lærer på skolen vår som deler ut PJ og PGJ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 <MrFluffy> How do I tell which whores aren't cops? <Gil27> ircops? <Malolo> whores? <MrFluffy> ... irl <MrFluffy> you nerds <Malolo> irl? <Gil27> wtf Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) - Jeg vil ha en skilpadde! - Jeg vil ikke gå rundt og tråkke i skilpaddebæsj. - Du trenger vel ikke å gå rundt når du tråkker i det! Endret 3. juni 2007 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 En velkjent forum bruker her sa til meg etter skolen engang når vi sto å vente på bussen Plutselig brøyt det ut av han : "Daniel, det ser ut som du blir tilfredstilt av en fisk" Jeg trodde jeg kom til å dø. 8753639[/snapback] Jeg aner ikke hvem han er, men tipper han er en jævla kjekk fyr. Sikkert svinegod i senga også! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 En jeg hørte fra faren min som var lærer: En annen lærer hadde noen tall på tavla og satt opp tegnet sigma og sa det var fordi han hadde summert tallene. Elev: "Dette er gresk for meg" Helt enig det er jo et gresk tegn... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vet ikke om dere ser humoren her, men tenk koffert, så kanskje.. Gikk forbi hausmania med en kamerat, og ser et svært banner hvor det står: "Alle er ungdomshuset", så jeg spør kameraten min: "Er DU ungdomshuset?" hvorpå han klarer å si.. "Joda, alle får komme inni meg." Jeg lo hvertfall.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 :!: #574642 +(5732)- [X]* Porter is now known as PorterWITHGIRLFRIENDWHOISHOT <Strayed> he shot his girlfriend? Jeg ler så jeg griner! :!: 8774153[/snapback] En av de bedre. For de som er treig. Gi den litt tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 :!: #574642 +(5732)- [X]* Porter is now known as PorterWITHGIRLFRIENDWHOISHOT <Strayed> he shot his girlfriend? Jeg ler så jeg griner! :!: :!: Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 :!: #574642 +(5732)- [X]* Porter is now known as PorterWITHGIRLFRIENDWHOISHOT <Strayed> he shot his girlfriend? Jeg ler så jeg griner! :!: 8774153[/snapback] hehehe! kunne sikkert ha gjort samme feilen som offeret. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 <Oddjob^> Warning: Do NOT type anything another user tells you to unless you fully understand what it will do (as well as how to 'undo' it.) There are malicious /commands being spread around. Always ... be careful and on the alert. <Silar> press /quit for godmode * Fire|ight has quit IRC (Quit: for godmode) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 <xxxGirlygirlxxx> Thank you for listening to me. <xxxGirlygirlxxx> You know your a really good listener. <xxxGirlygirlxxx> Sweety please say something. <Sandaedar> Ok I'm back. :!: Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 "Er han derre Pink Floyd no bra?" og "Hvem var det du hadde framøring om, han derre Led Zeppelin?" Kansje ikke så sinnsykt morsomt men det er det jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kongla er en russeknute, handler om å ha sex med en medruss ute i skogen. Med prevensjon. En medruss av meg kom løpende ut av skogen. "Jeg har tatt kongla gutter, jeg har tatt kongla!" Skikkelig fornøyd med seg selv, og ganske beruset kan jeg legge til. Han ble derimot litt deppa når vi kunne konstatere at hun var ikke en medruss, de brukte ikke prevensjon og siste men ikke minst at hun så ut som et troll. Dette hadde 3 mennekser vært vitne til, for det kreves vitner når man utfører russeknuter. Beste var dagen etter, på skolen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå