Ocularis Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Må få inn en klassiker: <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile ([email protected]) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Må få inn en klassiker: <anamexis> oh man <anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile ([email protected]) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< 8404258[/snapback] hahah:p så evig bra den der var Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Må få inn en klassiker: oh man I was opening a coke, right --> Beefpile ([email protected]) has joined #themacmind and it exploded ALMOST all over my keyboard but I got it away just in time : 8404258[/snapback] Hahahhaha, fikk meg en latter der ja Skjønte den ikke med en gang! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Nok et irc gullkorn: <@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now <@Sony> ........... <@Sony> TMI TMI TMI <@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing <Malpine> Thanks for the info <@David> eh? <@David> damn i meant PAID <@David> I get PAID today <@David> dammit Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Nok et irc gullkorn: <@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now <@Sony> ........... <@Sony> TMI TMI TMI <@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing <Malpine> Thanks for the info <@David> eh? <@David> damn i meant PAID <@David> I get PAID today <@David> dammit 8432248[/snapback] Haha! Fy søren! :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Nok et irc gullkorn: <@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now <@Sony> ........... <@Sony> TMI TMI TMI <@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing <Malpine> Thanks for the info <@David> eh? <@David> damn i meant PAID <@David> I get PAID today <@David> dammit 8432248[/snapback] What Marius Olsen said ^^ Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tror jeg har lest alle irc quotes som er på bash.org (Over 80% i alle fall). Men det der er en av favorittene mine Lenke til kommentar
rublings Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 <glome> Who stole the cookie from the cookie jar?!<content> glome stole the cookie from the cookie jar! <glome> Who me?! <content> Yes you! <glome> Couldn't be! <content> Then WHO?!! <glome> Woody stole the cookie from the cookie jar! *** glome has been kicked by DrWoody (fuck you i didn't touch the motherfucking cookie, bitch) <xxxGirlygirlxxx> Thank you for listening to me. <xxxGirlygirlxxx> You know your a really good listener. <xxxGirlygirlxxx> Sweety please say something. <Sandaedar> Ok I'm back. 8432626[/snapback] de er morsom Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 t0rbad> so there i was in this hallway rightBlackAdder> i believe i speak for all of us when i say... BlackAdder> WRONG BTICH BlackAdder> IM SICK OF YOU BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES BlackAdder> IN FACT BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW BlackAdder> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG *** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.* *** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( ) t0rbad> so there i was in this hallway right CRCError> right heartless> Right. r3v> right Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er også en annen klassiker som går igjen på diverse heldagsprøver i norsk og nynorsk, nemmelig denne med "Skal vi svare på alle oppgavene?" når det står "Besvar kun EN av oppgavene" med stor skrift øverst på oppgavearket. Særlig en i klassen er ram på dette. I 1.klasse leverte han besavrelser på alle oppgavene, og fortsatt spør han før hver prøve om vi skal svare på alle oppgavene, selv om det står forklart på arket... jaja... 8402533[/snapback] Det der har skjedd med meg også , men til mitt forsvar var skriften liten og jeg er nærsynt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 <+mOrphz> damn it :/ <@Lego> damn it :/ <+mOrphz> stop that <@Lego> stop that <+mOrphz> <@Lego> <+mOrphz> Lego smells <@Lego> Lego smells <+mOrphz> /quit quit: (Lego) (~leet@apex|Lego.user.gamesnet) (Quit) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skal prøve å fortelle den så dere skjønner den. Alle er i bilen. Kamerat 1: Sitter å spiser en svær, mørk sjokolade. Kamerat 2: Nynner på sangen som spilles fra anlegget i bilen. Kamerat 1: Er det yndlingsangen din? Kamerat 2: (svarer ikke, bare nynner videre) Kamerat 1: Ja? Kamerat 2: Har jeg svart!? Kamerat 1: Ja, mørk sjokolade (han tenker på fargen på sjokoladen sin) Veit ikke helt om jeg fikk fortalt den bra. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Haha denne var kul. <MooseOnDaLoose> Hey Mike <goatboy> what? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> er? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> and? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> ... <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> i dont get it <MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL. <goatboy> bastard Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Til dere som spiller WoW: Jeg spurte kameraten min: Hvor har du Heartstonen din? Kameraten: I backpacken vel?? Og denna karen har over 90 dager /played Lenke til kommentar
hauska Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hahaha!! :!: Mye bra her! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Skal prøve å fortelle den så dere skjønner den. Alle er i bilen. Kamerat 1: Sitter å spiser en svær, mørk sjokolade. Kamerat 2: Nynner på sangen som spilles fra anlegget i bilen. Kamerat 1: Er det yndlingsangen din? Kamerat 2: (svarer ikke, bare nynner videre) Kamerat 1: Ja? Kamerat 2: Har jeg svart!? Kamerat 1: Ja, mørk sjokolade (han tenker på fargen på sjokoladen sin) Veit ikke helt om jeg fikk fortalt den bra. 8486377[/snapback] Tok litt tid før jeg tok den men den var genial. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Til dere som spiller WoW: Jeg spurte kameraten min: Hvor har du Heartstonen din? Kameraten: I backpacken vel?? Og denna karen har over 90 dager /played 8488147[/snapback] ehm... han har jo heartstone i baggen da:P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Til dere som spiller WoW: Jeg spurte kameraten min: Hvor har du Heartstonen din? Kameraten: I backpacken vel?? Og denna karen har over 90 dager /played 8488147[/snapback] ehm... han har jo heartstone i baggen da:P 8488541[/snapback] Der vi er fra så betyr hvor har du HS din det samme som hvor går HS din når du bruker den? Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Til dere som spiller WoW: Jeg spurte kameraten min: Hvor har du Heartstonen din? Kameraten: I backpacken vel?? Og denna karen har over 90 dager /played 8488147[/snapback] ehm... han har jo heartstone i baggen da:P 8488541[/snapback] Der vi er fra så betyr hvor har du HS din det samme som hvor går HS din når du bruker den? 8490289[/snapback] ikke alle er like vøtt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Til dere som spiller WoW: Jeg spurte kameraten min: Hvor har du Heartstonen din? Kameraten: I backpacken vel?? Og denna karen har over 90 dager /played 8488147[/snapback] ehm... han har jo heartstone i baggen da:P 8488541[/snapback] Der vi er fra så betyr hvor har du HS din det samme som hvor går HS din når du bruker den? 8490289[/snapback] ikke alle er like vøtt 8492108[/snapback] Da ble vel ikke det gullkornet så bra likevel, men i min vennekrets er det ganske morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå