Gå til innhold

post dine ikke-fra-forumet-Gullkorn her...


Hagr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tatt fra et engelsk diablo forum, i et forum uten regler der en kommer med en genial kommentar etter at en jente har sagt noe:

  No such thing as a loose or tight pussy.

 

The pussy acts as a muscle.

When the girl is nervous, it tightens up.

When the girl is comfortable and relaxed, it loosens.

So basically, I should be jumping out of a closet with a chainsaw in my hand before sex?
Endret av LpIsBackForYou
Lenke til kommentar
Tatt fra et engelsk diablo forum, i et forum uten regler der en kommer med en genial kommentar etter at en jente har sagt noe:
  No such thing as a loose or tight pussy.

 

The pussy acts as a muscle.

When the girl is nervous, it tightens up.

When the girl is comfortable and relaxed, it loosens.

So basically, I should be jumping out of a closet with a chainsaw in my hand before sex?

8772226[/snapback]

 

Så bra sagt :D

Lenke til kommentar
En velkjent forum bruker her sa til meg etter skolen engang når vi sto å vente på bussen

 

Plutselig brøyt det ut av han :

"Daniel, det ser ut som du blir tilfredstilt av en fisk"

 

Jeg trodde jeg kom til å dø.

8753639[/snapback]

Jeg aner ikke hvem han er, men tipper han er en jævla kjekk fyr. Sikkert svinegod i senga også!

Lenke til kommentar

Vet ikke om dere ser humoren her, men tenk koffert, så kanskje..

 

Gikk forbi hausmania med en kamerat, og ser et svært banner hvor det står: "Alle er ungdomshuset", så jeg spør kameraten min: "Er DU ungdomshuset?" hvorpå han klarer å si.. "Joda, alle får komme inni meg."

 

Jeg lo hvertfall.. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kongla er en russeknute, handler om å ha sex med en medruss ute i skogen. Med prevensjon.

 

En medruss av meg kom løpende ut av skogen. "Jeg har tatt kongla gutter, jeg har tatt kongla!" Skikkelig fornøyd med seg selv, og ganske beruset kan jeg legge til. Han ble derimot litt deppa når vi kunne konstatere at hun var ikke en medruss, de brukte ikke prevensjon og siste men ikke minst at hun så ut som et troll. Dette hadde 3 mennekser vært vitne til, for det kreves vitner når man utfører russeknuter. Beste var dagen etter, på skolen.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...