Hagr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hei! Det er mange som har misforstått den gullkorn kategorien litt, eller ikke har lest reglene... Her kan du altså poste gullkorn fra hverdagen, irc, msn osv. Regler: - Gullkorn fra forumet er ikke lov! - Det må være morsomt! - Det skal ikke virke offensivt og/eller som mobbing i forhold til andre brukere. - Du skal ikke skrive på ekte navn, bruk "en i klassen" el. Det var vel alt. Kjør på Harald EDIT: regler endret! Du trenger nå ikke å poste et gullkorn hvert innlegg... Du kan nå fritt kommentere et gullkorn Endret 8. februar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 En jeg kjenner som prater om en kunstgressbane: "Man kan jo pisse i høyre hjørne så er hele banen oversvømt." Det er faktisk nesten sant Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 [14:40:48] <L0rdRayD1> jeg så på det her om dagen, mcgyver stoppa warpcore breach med noen pakker sjokolade Så den der episoden for et par måneder siden, ble ganske sjokkert [21:02:28] * Pia_14 is now known as Pia_16 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 [03:12:36] <@r3nd3z> Olsentvillingene er på en måte som en dual-core prosessor.. de kan dele load'n min når som helst. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 haha.... Så sinnsykt bra sagt... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Lensmannen er i klassen og informerer og alkohol og spør: Hva er det man må unngå når en er ute og drikker? Elev i klassen min: "Politiet!" Var så ufattelig bra og se IRL Lenke til kommentar
cfg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lensmannen er i klassen og informerer og alkohol og spør: Hva er det man må unngå når en er ute og drikker? Elev i klassen min: "Politiet!"Var så ufattelig bra og se IRL 7890273[/snapback] hahaha! En venn mente at han ikke kan sjarmere jenter men mopeder er han flink til, og han kan også kjøre de HARDT! Har egentlig ingen gode gullkorn som jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 haha modern hadde en bra en her en dag. Tanta mi skulle sende oss noen bilder og spurte op vi hadde photoshop. Modern kom da med den ufattelig bra kommentaren: "ja, vi har jo Jon på hjørnet da" sjelden jeg har fått så latterkrampe... Det morsomste var kanskje å se tante ligge på ryggen med total latterkrampe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 På ENGELSKtentamen var det en som rakk opp handa og sa: "Skal vi skrive stilen på engelsk eller norsk?" i fullt alvor. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 desken hu vokset opp raskt hu der Pia... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kunne tatt det motsatt vei, det hadde nok passet bedre. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jobber med support, en dag ringer en kunde inn; "Hei, mitt navn er "Johanne Hansen"... ..tror jeg " ...! Hun var gansje drita for å si det mildt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bruker 1: På prøvene mine i samf får jeg som oftest en kommentar: GPP. Bruker 2: Og GPP betyr? Bruker 1: Generelt Piss Preik. Et slags gullkorn iallefall.... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Den er fra dette forumet. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 :: [ NUKE ] :: [ Microsoft.Windows.XP.Media.Center.Edition.2005.Retail.SP2.Integrated.March.2007.DVD-ETH0 ] :: [ asks.for.cd2.installing ] :::: [ UNNUKE ] :: [ Microsoft.Windows.XP.Media.Center.Edition.2005.Retail.SP2.Integrated.March.2007.DVD-ETH0 ] :: [ insert.cd2.then ] :: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Husker et bra gullkorn ifra serien Joey. Serien var ikke så bra, men denne replikken var litt hysterisk. Joey: "Hi, I'm that guy from the internet. I'm here to see your daughter." Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 På ENGELSKtentamen var det en som rakk opp handa og sa: "Skal vi skrive stilen på engelsk eller norsk?" i fullt alvor. 8000247[/snapback] Den har vi fått høre HVERT år. Også på fullt alvor. Vi har noen i klassen som aldri lærer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 [21:02:28] * Pia_14 is now known as Pia_16 Priceless! :!: Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 haha den er genial Klassiker Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Er også en annen klassiker som går igjen på diverse heldagsprøver i norsk og nynorsk, nemmelig denne med "Skal vi svare på alle oppgavene?" når det står "Besvar kun EN av oppgavene" med stor skrift øverst på oppgavearket. Særlig en i klassen er ram på dette. I 1.klasse leverte han besavrelser på alle oppgavene, og fortsatt spør han før hver prøve om vi skal svare på alle oppgavene, selv om det står forklart på arket... jaja... Dette med kunstgrass fikk meg til å tenke på et annet gullkorn. Jeg gikk til bussen sammens med ei veninne som noen ganger kanskje ikke tenker helt over hva hun svarer på, da vi kjenner en vond jødsel lukt. Jeg ser at det er en kunst-gressbane på andre siden av veien, og tenker å slå av en spøk ved å konkludere med at de sikkert har gjødslet den, og det er derfor det lukter. Hun var selvfølgelig helt enig... Hun var også enig at man ofte må stemme et keyboard, og at det er 12 mnd. ventetid på abort i Sverige. Men ellers er det ei knall jente da EDIT: For ikke å glemme hva ei veninne fortalte meg for noen år siden. En i klassen hadde fått stryk minus på en prøve. Han hadde ikke svart på en eneste oppgave, og i tillegg stavet navnet sitt feil... Da er det ikke mye håp. Endret 16. april 2007 av SimDaDim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå