hw-bugs Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Har just formatert hard disken og nå har ikke jeg internett. Har brukt cd som jeg har fått fra leverandøren men funker ikke. Har ikke lokal tilkobling heller. Kan noen hjelpe? Takker! Endret 4. februar 2007 av hw-bugs Lenke til kommentar
tomin Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 det er greit å vite hvilken internett levrandør du har for at noen kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Stilongs Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvis det var en reinstallering av Windows så tenker jeg noen drivere til PCen burde gjøre susen. Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 ja windows og hardisken oxo. Leverandøren er los...Jeg har ikke installert noe drivere enda...til hoved kortet for eks. Lenke til kommentar
Stilongs Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, det sier vel sitt... Legg inn driverne, og det skulle være i orden! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ingen drivere = intet fungerende nettverskort = intet nett. Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg installerte alle drivere nå så nettet er på plass;) Takker Rufselabben! Lenke til kommentar
eigan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hvor fant du drivererne? Har samme problemet på min win 2000 Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 hvor fant du drivererne? Har samme problemet på min win 2000 8044449[/snapback] Jeg reinstalerta pcen og brukte cd til hk der er alle drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå