Gå til innhold

Nokia N73 ME eller N80? Hjelp!

eikum

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et lite dilemma her, igjen.

Tenkt til å kjøpe ny telefon, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken.

Valget står nå mellom;

- Nokia N80 ( 2 831,- )

- Nokia N73 ME ( 2 790,- )

...

Er skjermen større på N80 enn N73? Kan ikke skjønne hvordan det er mulig, kanskje jeg har lest litt feil..

Men hvem hadde du valgt? Hva tror du jeg får mest glede av?

-Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

N80 har høyere oppløsning.

Mellom de to bør nok valget stå om du vil ha en klassisk telefon utseende eller slider. Utenom det så er de teknisk veldig like. Det er vinklingen i software og utseende som skiller seg.

Jeg er VELDIG happy med min N80. Men har ikke N80i kommet nå?? Gå for den om du skal ha N80.

AKIRA

Lenke til kommentar
N80 har høyere oppløsning.

Mellom de to bør nok valget stå om du vil ha en klassisk telefon utseende eller slider. Utenom det så er de teknisk veldig like. Det er vinklingen i software og utseende som skiller seg.

Jeg er VELDIG happy med min N80. Men har ikke N80i kommet nå?? Gå for den om du skal ha N80.

AKIRA

7868838[/snapback]

Nå har vel N80 WiFi, så det er jo en ganske vesentlig forskjell.

For meg er hvertfal det et av forskjellene som gjør at jeg ikke helt har klart å bestemme meg enda..

Mulighet for IP-telefoni, høre på nettradio gratis på skolen og alle andre mulighetene med Wifi frister en del..

Men liker utseende på N73..

Om det er greit at jeg spør om en ting i denne tråden, siden jeg står med samme valgdilemmaet som trådstarter, så lurer jeg på om dette problemet som alle snakker om at N73 er så treg, er det det samme med N80?

Lenke til kommentar

Jeg har selv en N80 og er så utrolig skuffet over den. Makan til treig mobil finns ikke..vet ikke om N73 er så veldig treg..men N80 tar kaka.. Hvis jeg skal sende en kort liten melding så må jeg vente i et helt minutt før jeg får beskjed om at den er sendt og jeg kan trykke på en eneste knapp..og enkelte ganger så klikker den bare og det ender med at jeg må røske ut batteriene for å få fikset det..og en god del små pirkete ting som irriterer meg grenseløst.. og har en del kjenninger som har N73 og de kunne ikke vært mer fornøyd...Så jeg ville heller gått for N73! :) N73 er dessuten mye penere og du kan ta i den uten at den knirker!

Lenke til kommentar
Jeg har selv en N80 og er så utrolig skuffet over den. Makan til treig mobil finns ikke..vet ikke om N73 er så veldig treg..men N80 tar kaka.. Hvis jeg skal sende en kort liten melding så må jeg vente i et helt minutt før jeg får beskjed om at den er sendt og jeg kan trykke på en eneste knapp..og enkelte ganger så klikker den bare og det ender med at jeg må røske ut batteriene for å få fikset det..og en god del små pirkete ting som irriterer meg grenseløst.. og har en del kjenninger som har N73 og de kunne ikke vært mer fornøyd...Så jeg ville heller gått for N73! :) N73 er dessuten mye penere og du kan ta i den uten at den knirker!

7869100[/snapback]

Har du oppdatert FW på telefonen din??

Lenke til kommentar
Jeg har selv en N80 og er så utrolig skuffet over den. Makan til treig mobil finns ikke..

7869100[/snapback]

Som Tommy sier, du må bare oppdatere FW på mobilen din. Den SMS buggen har vært kjent lenge og har kommet en fix for.

Men dette med "tregheten" har vært ett problem med alle symbian OS mobiler siden første 7650 kom. Jeg har hatt 7650, 6600 og nå N80 og aldri vært plaget av den tregheter. Jeg vet også at med ett så komplisert system og med så mange muligheter som Symbian OS kan gi så kan ting skje. Akkurat som på PCen din. Skulle jo selvfølgelig ønske at det ikke var sånn...men sånn er det bare. Vil du ikke ha sånt så kjøp enkere mobiler.

Personlig anbefaler jeg fortsatt N80.

AKIRA

Lenke til kommentar
Hvor er det billigste stedet man kan kjøpe N80 over skranke??

7871129[/snapback]

Hvorfor kjøpe over skranke når du sparer nesten 1000 .- ved å kjøpe den på nett?

7871392[/snapback]

Forsikringsgreier.. Tror ikke jeg kan handle over nett.. Men er ikke helt sikker på hvordan det fungerer.. har ikke fått noe svar enda..

Kanskje noen av dere veit.. Da forsikring via Netcom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...