Slashiroth Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg lurer på hvordan man formatere en harddisk Så kan noen forklare hvordan man gjør det? :!: Endret 4. februar 2007 av Slashiroth Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 høyreklikk på disken også velger du formater Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, men når jeg trykker på formater og så start, så står det: Windows kan ikke fullføre formateringen:S Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 er det c: du skal formatere, kan du bare starte maskina med windows-cd'n og følge anvisningene Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Nei, jeg skal formatere d: disken Skal ikkje innstalere operativsystem på nytt skal bare formatere den d:disken men når jeg trykker på formater og start, så står det at windows ikke kan fullføre formateringen. Noen som vet hva som kan vere probleme? Lenke til kommentar
Swingeling Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei, jeg skal formatere d: disken Skal ikkje innstalere operativsystem på nytt skal bare formatere den d:disken men når jeg trykker på formater og start, så står det at windows ikke kan fullføre formateringen. Noen som vet hva som kan vere probleme? 7868780[/snapback] har samme problemet? Noen som vet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Problemet er sannsynligvis at D er System, dvs at det er den som booter. Da er det ikke lurt å formatere den. Du kan sjekke om den er system ved å se i Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå