Bytex Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ser man får en drøss BRD-quests i Burning Steppes og Kargath..er det noen av disse som er mulig å soloe i det hele tatt? Har ikkeno guild. Er lvl 56 frostmage. Dro bare til BS for litt sightseeing og fordi jeg var lei å grinde XP i eastern plaguelands. Sonen er 55-60. Edit: mange visninger, ingen svar Endret 4. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Faber Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ser man får en drøss BRD-quests i Burning Steppes og Kargath..er det noen av disse som er mulig å soloe i det hele tatt? Har ikkeno guild. Er lvl 56 frostmage. Dro bare til BS for litt sightseeing og fordi jeg var lei å grinde XP i eastern plaguelands. Sonen er 55-60. Edit: mange visninger, ingen svar 7868684[/snapback] du skal få et enkelt svar ;nei Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Er vel sånn da. Regna egentlig ikke med å få noe positivt svar, men har hvertfall prøvd. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det var ikke negativt eller positivt ment, du spurte jeg svarte.. går ikke an å solo, hvis du ikke er lvl70 da elns Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ser man får en drøss BRD-quests i Burning Steppes og Kargath..er det noen av disse som er mulig å soloe i det hele tatt? Har ikkeno guild. Er lvl 56 frostmage. Dro bare til BS for litt sightseeing og fordi jeg var lei å grinde XP i eastern plaguelands. Sonen er 55-60. Edit: mange visninger, ingen svar 7868684[/snapback] bruk den LFG.en som blizzard har lagt ut.............. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Er egentlig ikke så viktig for meg å gjøre sånne store instancer, driver bare og leveler meg opp til 58 så jeg kan komme meg til outlands. Der får man visst veldig mye bedre armor, veldig fort som quest rewards. Har ikke planer om å bli med i noe raid-guild der man MÅ bruke 10 timer om dagen hver helg for å i det hele tatt få være med på raids. Jeg spiller mere "casual". Endret 4. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 så hva er problemet da? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg hadde ventet til 60 med outland .P iogmed at da er det lettere å komme seg til 62 osv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) "Problemet" er at jeg kjeder meg med grinding av mobs for XP Lurte bare om man kunne gjøre noen av questene i BS også. That's all. Endret 4. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har vanskelig for å tro at du er 56 og ikke har mer quests igjen å gjøre i Azeroth. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 er du ferdig med Silithus, Eastern/Western Plaguelands, Winterspring og Burning Steppes? Skal være enig i at 54-56 kan være litt problematisk å queste i. Men imo er Winterspring teh place to go i din lvl Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 56-60, grinda yetier oppi winterspring Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er egentlig ikke så viktig for meg å gjøre sånne store instancer, driver bare og leveler meg opp til 58 så jeg kan komme meg til outlands. Der får man visst veldig mye bedre armor, veldig fort som quest rewards. Har ikke planer om å bli med i noe raid-guild der man MÅ bruke 10 timer om dagen hver helg for å i det hele tatt få være med på raids.Jeg spiller mere "casual". 7869680[/snapback] Du må da ikke spille 10 timer daglig for å være med i et Raiding guild. Det er bullshit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Har nå vært der tydeligvis, har endel quests i winterspring fra gammelt av. Har ikke spilt denne magen på nesten ett år, og respecca til Frost. Frost ruler verden. Har en Timbermaw totem og no rep quests med de karene hvertfall. Grinde litt i WPL også nå. Ga opp Burning Steppes. Dro faktisk på sightseeing til Blackrock Depths, var jo fint der inne, men ikke stort jeg kunne gjøre. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det skal være mulig å soloe noen av questene, riktignok var jeg rogue når jeg soloa noen av questene. Hvis du skal dinge kjapt så prøv AoE grinding. Det gjør dagen kjekkere og wow blir plutselig et litt mer utfordrene spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå