Gå til innhold

Gjøre noen Blackrock Depths quests solo?


Anbefalte innlegg

Ser man får en drøss BRD-quests i Burning Steppes og Kargath..er det noen av disse som er mulig å soloe i det hele tatt? Har ikkeno guild. Er lvl 56 frostmage.

 

Dro bare til BS for litt sightseeing og fordi jeg var lei å grinde XP i eastern plaguelands.

Sonen er 55-60.

 

Edit: mange visninger, ingen svar :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser man får en drøss BRD-quests i Burning Steppes og Kargath..er det noen av disse som er mulig å soloe i det hele tatt? Har ikkeno guild. Er lvl 56 frostmage.

 

Dro bare til BS for litt sightseeing og fordi jeg var lei å grinde XP i eastern plaguelands.

Sonen er 55-60.

 

Edit: mange visninger, ingen svar :p

7868684[/snapback]

du skal få et enkelt svar ;nei
Lenke til kommentar
Ser man får en drøss BRD-quests i Burning Steppes og Kargath..er det noen av disse som er mulig å soloe i det hele tatt? Har ikkeno guild. Er lvl 56 frostmage.

 

Dro bare til BS for litt sightseeing og fordi jeg var lei å grinde XP i eastern plaguelands.

Sonen er 55-60.

 

Edit: mange visninger, ingen svar :p

7868684[/snapback]

 

bruk den LFG.en som blizzard har lagt ut..............

Lenke til kommentar

Er egentlig ikke så viktig for meg å gjøre sånne store instancer, driver bare og leveler meg opp til 58 så jeg kan komme meg til outlands. Der får man visst veldig mye bedre armor, veldig fort som quest rewards. Har ikke planer om å bli med i noe raid-guild der man MÅ bruke 10 timer om dagen hver helg for å i det hele tatt få være med på raids.

Jeg spiller mere "casual".

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er egentlig ikke så viktig for meg å gjøre sånne store instancer, driver bare og leveler meg opp til 58 så jeg kan komme meg til outlands. Der får man visst veldig mye bedre armor, veldig fort som quest rewards. Har ikke planer om å bli med i noe raid-guild der man MÅ bruke 10 timer om dagen hver helg for å i det hele tatt få være med på raids.

Jeg spiller mere "casual".

7869680[/snapback]

 

Du må da ikke spille 10 timer daglig for å være med i et Raiding guild. Det er bullshit.

Lenke til kommentar

Har nå vært der tydeligvis, har endel quests i winterspring fra gammelt av. Har ikke spilt denne magen på nesten ett år, og respecca til Frost. Frost ruler verden. Har en Timbermaw totem og no rep quests med de karene hvertfall.

 

Grinde litt i WPL også nå. Ga opp Burning Steppes.

Dro faktisk på sightseeing til Blackrock Depths, var jo fint der inne, men ikke stort jeg kunne gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...