Gå til innhold

Playstation 3 online store

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xbox360 har et helt annen system enn PS3.

360 har egene online biblioteker som ble implementert ved release.

Disse biblotekene virker mot ALLE online spill.. INVITE TO GAME, ONLINE CHAT, VENNESYSTEMET osv osv. Her har det ikke vært noen forbedringer som jeg kan huske fra dag 1

Stemmer. Det eneste jeg kommer på som kom etter lanseringen var laste ned og gjøre andre ting samtidig

Dette kan jo føre til at noen titler vil få SINNSYK bra online på PS3, mens 360 er litt mer hemma av biblitokene de bruker.

Det må du forklare litt nærmere. Hvorfor vil noen titler vil få sinnsyk bra online på PS3 og hva er forskjellen? Hva slags muligheter snakker vi om her kontra X360?

7956334[/snapback]

Fordi som sagt, utviklerne som satser på online delen, designer det perfekt til hva som gjør et online spill bra. Fks, det er helt skrudd på live til 360 å skaffe klan kamper, søking, inndeling av norge, england rom osv ...

på socom 3 på PS2, så har man et kjempe system som gjør at alt er enkelt å finne fram siden det har blitt designa av utvikleren, man har eget EU rom, venneliste, nyheter, klan vennelig, Mail system, rank system, kan se hvilken rom vennene er på, joine rommet ved et trykk, skrive til dem mens de spiller og masse mer og alt er ryddig og oversiktlig ikke minst... Så jeg mener det er bedre at utviklerne designer det selv, enn at man må holde seg til det som er på 360 og ikke få et ordentlig online spill med alt(men selvfølgelig, er man ikke intressert i online, så er det jo samma f).

Edit: Mener også det blir et bedre miljø pågrunn av det, siden man blir mer sammensveisa pågrunn av klan mulighetene og at man får spilt sammen i norge rom med bare norske som er kjempegøy...Man må nesten prøve det for å skjønne det.

og fks, vi har flere klan kamper i uka og møtes på warm up og har det gøy,en annen norsk klan lager rom for norske hver fredags kveld med pass så vi kan hygge oss sammen osv osv osv...=)

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Ring to ganger til servicen og du kaller det heldig ;) Men hva har dette med tema å gjøre?

8004607[/snapback]

Man vil gjerne høre om sendingsnumer etc. som uteblei ved første ringing ved innlevering av konsollen ;) Var det eg meinte. Men ja, lite med tema å gjøre.

Lenke til kommentar
Tekken er vel ikke ute før 26. Feb

Release Date:

US: February 26, 2007

Japan: December 28, 2006

Europe: March 23, 2007

8014995[/snapback]

waaa. var helt sikker på det skulle komme igår. sluppet på en mandag høres litt rart ut, men men. da har jeg lenger tid til å finne ut hvordan jeg kan betale..

jeg spør en gang til:

vet noen hvordan man kjøper spill fra US ps store fra norge? man kan ikke bruker visa

Lenke til kommentar
Tekken er vel ikke ute før 26. Feb

Release Date:

US: February 26, 2007

Japan: December 28, 2006

Europe: March 23, 2007

8014995[/snapback]

waaa. var helt sikker på det skulle komme igår. sluppet på en mandag høres litt rart ut, men men. da har jeg lenger tid til å finne ut hvordan jeg kan betale..

jeg spør en gang til:

vet noen hvordan man kjøper spill fra US ps store fra norge? man kan ikke bruker visa

8015566[/snapback]

Tror ikke det fungerer! Tror du må vente til EU releasen, hvor de da åpner opp for europeiske VISA kort og du kan bruke din EU konto. Da får du kjøpt spillet 23 Mars. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...