Gå til innhold

Playstation 3 online store

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok den originale adressen min i Norge, pluss zip code og stat i Amerika (jeg er fra chicago forresten :p)

kan ikke skjønne jeg trenger en original adresse?skulle vel bare bry seg om card holder name, cv og kortnr.. hmm

Tenker jeg prøver med kredittkortet til far hvis ingen andre har noen smart ideer?

Lenke til kommentar
USA ligger bak oss, så jeg tror det er derfor...

have patience my friend!

Noen som har testet noe mer med visa?evnt paypal?

8003286[/snapback]

Visa fungerer ikke... Sikkert samme greia med paypal, Visa adressen og reg adressen må være 100% lik, og det går jo ikke med en US account

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Har opp i mot 100 stk på lista mi hvor 95% er nordmenn. Har spilt med flere av dem, men det er bare ikke noe "miljø"

7942185[/snapback]

Så du gir X360 og online systemet skylden for at du ikke har noe bra miljø? ;)

Jeg har et godt miljø. De fleste av vennene er koblet opp online. Mange av de er ikke gamere men som bare spiller nå og da. Jeg har også faktisk truffet flere folk jeg har møtt gjennom Xbox Live

Uansett så har du valget å få et bra online system eller ikke med en X360. Det har du ikke med en PS3

7942237[/snapback]

Jeg blir direkte kvalm av å se på hva du skriver. Vent til 1.6 patchen. Herregud.

PS3 har ikke blitt lansert i Europa enda. Du eier ikke en PS3 konsoll. Hva slags info sitter du på som kan rettferdigjøre ditt syn på PS3? Bortsett fra et dusin tråder på et forum av diverse 12-13 åringer? Syntes ikke du har noe grunnlag for å slakte PS3'en. Du bare klager, syter og forsvarer 360'en din. Vi har fått med deg at du liker å spille online. Så jeg ber deg pent å holde munn.

Og systemet på xboxlive er noe av det værste jeg har sett. Uttalige menyer, ikke noe oversiktlig. Og kan gått finne 100 tråder om folk som klager over 360 og alle spillene de ble lovet å få på arcade:)

Men siden DU (som vet alt om en konsoll du ikke har prøvd) og en klippe personer klager over online systemet på ps3, så har dere helt sikkert riktig. :no:

Xbox har jo så bra system at du må sperre kortet ditt og skaffe deg nytt for å få sperret gold. Kjempe bra måte å presse penger ut av gamerne. Kjempe flott. De er jo så utrolig villig på support med å hjelpe deg :thumbdown:

Du er og blir et komplett brødhue.

My two cents.

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
Eller så kan du ringe gratis support telefonen dems for å sperre Gold abb. ditt. Jeg syns det er tungvint og idiotisk selv, men det er lettere enn å sperre VISA'et ihvertfall.

8003949[/snapback]

Å ja. La oss ringe xbox 360 support. For en god ide. Det hadde jeg aldri tenkt på, eller vent. Det hadde jeg visst.

Så var det bare det å komme seg igjennom for å snakke med en da......

Lenke til kommentar
Eller så kan du ringe gratis support telefonen dems for å sperre Gold abb. ditt. Jeg syns det er tungvint og idiotisk selv, men det er lettere enn å sperre VISA'et ihvertfall.

8003949[/snapback]

Å ja. La oss ringe xbox 360 support. For en god ide. Det hadde jeg aldri tenkt på, eller vent. Det hadde jeg visst.

Så var det bare det å komme seg igjennom for å snakke med en da......

8004051[/snapback]

Den ene gangen jeg ringte dit tok det ikke mange minuttene før jeg kom igjennom, men det kan også hende jeg var heldig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...