Gå til innhold

Playstation 3 online store

Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av folk her på forumet som forsvarer online systemet til ps3 til de grader når de ikke har en ps3 engang.

Jeg har en ps3 og online biten er ekstremt lite imponerende, det er min og mange andres subjektive mening.

Godt mulig mange her synes ps3 online tjenesten er fantastisk når de får den, men jeg er ikke en av de.

La oss vente med å diskutere til folk har testet det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen her har vel sagt at den best, ingen har sagt at den er skrekkelig bra, eller fantastisk. Hva jeg mener uten å ha testa dem, og dette er selfølgelig basert på ting jeg har lest, er at den ikke SUGER. Den trenger litt tid til å vokse på. Enkelt og greit.

7947858[/snapback]

Spørs hva du sammenligner med.

Sammenligner man med online systemet på gamecue er jo PS3 online helt konge!

Sammenligner man med 360 er det ganske bedrøvelig, men i enkelte spill kan online bli helt konge som i socom.

Les min post på første side om forskjellene.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Jeg er lei av folk her på forumet som forsvarer online systemet til ps3 til de grader når de ikke har en ps3 engang.

Jeg har en ps3 og online biten er ekstremt lite imponerende, det er min og mange andres subjektive mening.

Godt mulig mange her synes ps3 online tjenesten er fantastisk når de får den, men jeg er ikke en av de.

7946622[/snapback]

Folk forsvarer PS3 uansett hva det skulle være. Sånn er det å være en fanboy :)

Lenke til kommentar
Men som sagt mange ganger, online systemet på PS3 er jo ikke støpt i stål og ferdig. Det vil selvsagt forbedre seg etterhvert, på samme måte som Xbox live ble bedre og bedre med tiden.

7948010[/snapback]

Jotakk, det er det jeg prøver å si.

7946622[/snapback]

7949068[/snapback]

Folk prøver også å disse PS3 til fordel for sin egen.. Sånn er det også å være fanboy :roll:

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Folk prøver også å disse PS3 til fordel for sin egen.. Sånn er det også å være fanboy  :roll:

7949214[/snapback]

Du kan si hva du vil

Jeg skal ha en PS3 en dag, da kanskje den er minst halvparten så bra som X360 er når det gjelder online.

Jeg kjøper ikke en konsoll for å spille offline spill

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Ja der har vi vel forskjellen på meg og deg. Jeg kjøper ikke ne konsoll for å spille online. At den har muligheten er seff et pluss, men det er ikke primær-behovet.

7949576[/snapback]

Så kjøp en X360 for online/offline og en PS3 for offline

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Herregud, du får det til å høres ut som PSN ikke fungerer i det hele tatt.

Men,men for meg er det spillene som teller, og så lenge de exclusive til PS3 som ligger i fremtiden fremdeles er exclusive, så er valget gjort. Og når det kommer til om PSN blir bedre/ på høyde med LIVE, så får vi vente å se.

Lenke til kommentar

7949068[/snapback]

smalt fra rett kjeft :!:

Online delen er ganske laber nå, men den kan bare bli bedre og vi får vente å se hvordan den blir til slutt. Eneste online spillet jeg spiller er SOCOM uansett så jeg gir blanke faen i hvordan den blir. Men for de som spiller 19 forskjellige online spill osv. de burde nok ha noe bedre.

Lenke til kommentar

Wangen har da hatt ps3 i hus i par dager nå, og har vært en ivrig ps3 kjemper her på forumet. Han har også 360 og sier nå at online delen er ganske laber på ps3.. samme mener jeg.

men jeg og wangen har noe annet felles også, vi kommer til å spille masse socom online på ps3, og det vil slå alt :)

Wangen, Online i resistance er ganske bra :)

Lenke til kommentar

:thumbup:

Wangen har da hatt ps3 i hus i par dager nå, og har vært en ivrig ps3 kjemper her på forumet. Han har også 360 og sier nå at online delen er ganske laber på ps3.. samme mener jeg.

men jeg og wangen har noe annet felles også, vi kommer til å spille masse socom online på ps3, og det vil slå alt :)

Wangen, Online i resistance er ganske bra :)

7955818[/snapback]

Snakker rett ut fra levra. Jeg er en svoren Ps3 kar, men har ingenting imot de andre konsollene. X360 har mange artige spill offline og online, men online holder jeg meg unna. Og demoer, trailere og annet snakk sier man ikke nei takk til, men tror helt ærlig at Sony får noe lignene som kan være stabilt men som er litt mindre "attraktivt og "bra" som på X360.

Eneste online jeg har testet med Ps3 er da browseren og den liker jeg, men siden jeg bruker 28" CRT TV ( Kjøper 42" HD om 13 dager slik at PS3 ikke blir misbrukt mer:p) så blir bildet litt "blurry" og skjermen blir enten for lite eller for stort. Tror jeg venter til Sony "åpner" for EU online med å lage konto(har gjort det, men må jo vente) og da får jeg testet det jeg kan teste ut.

SOCOM 4 på Ps3 gleder jeg meg ufattelig mye til men det er et problem: Rumble. Blir man skutt med lyddemper så merker du at dte rister og kan kaste deg ned. Dette blir vel erstattet med kanskje "blod" på skjermen eller noe.

Skal teste Resistance online i MArs og gleder meg fælt til å møte S1,S2 og S3 gutta der :)

"Henter meg inn i topic":

Online store kan jo som sagt bare bli bedre så la oss avvente situasjonen med å dømme inntil videre:) Vi kan bli fornøyde også :thumbup:

Lenke til kommentar
xbox live var ALVORLIG TALT BARE BULLSHIT de første mnd.

Slutt og lat som om det var bra.

nå er det bra.

7955821[/snapback]

Enkelte her på forumet er så tjukke i hue.

Men jeg forklarer det igjen jeg for de som er tjukke i hue.

Xbox360 har et helt annen system enn PS3.

360 har egene online biblioteker som ble implementert ved release.

Disse biblotekene virker mot ALLE online spill.. INVITE TO GAME, ONLINE CHAT, VENNESYSTEMET osv osv. Her har det ikke vært noen forbedringer som jeg kan huske fra dag 1.

PS3 HAR IKKE ET UNIVERSALT SYSTEM! DET ER OPP TIL UTVIKLER Å LAGE SYSTEMET! DERFOR LIGGER DET BARE LITT I BUNN (les: omtrent INGENTING!)

Dette kan jo føre til at noen titler vil få SINNSYK bra online på PS3, mens 360 er litt mer hemma av biblitokene de bruker.

Men de fleste utviklere vil ikke bruke mye tid på å lage et SYKT BRA ONLINE system kun for 1 spill..

PS3 har vært ute i 4 mnd nå, og det har kommet 3-4 oppdateringer.

HVORFOR ER DET INGEN, altså INGEN av de som går på live delen?

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Xbox360 har et helt annen system enn PS3.

360 har egene online biblioteker som ble implementert ved release.

Disse biblotekene virker mot ALLE online spill.. INVITE TO GAME, ONLINE CHAT, VENNESYSTEMET osv osv. Her har det ikke vært noen forbedringer som jeg kan huske fra dag 1

Stemmer. Det eneste jeg kommer på som kom etter lanseringen var laste ned og gjøre andre ting samtidig

Dette kan jo føre til at noen titler vil få SINNSYK bra online på PS3, mens 360 er litt mer hemma av biblitokene de bruker.

Det må du forklare litt nærmere. Hvorfor vil noen titler vil få sinnsyk bra online på PS3 og hva er forskjellen? Hva slags muligheter snakker vi om her kontra X360?

Endret av avanore
Lenke til kommentar
PS3 har vært ute i 4 mnd nå, og det har kommet 3-4 oppdateringer.

HVORFOR ER DET INGEN, altså INGEN av de som går på live delen?

7956260[/snapback]

Tjæ.. Kanskje de ikke annså det som viktigst? Kanskje det tar lenger tid å implementere alt? Who knows? :) Men jeg er rimelig sikker på at det vil komme oppdateringer der også =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...