Gå til innhold

Playstation 3 online store

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For alle andre konsoller har vært perfekte når de kom??

FEIL! Det tar litt tid med update og forbedringer. Sony har til nå hovedsakelig fokusert på å få konsollen ut med et virkende system. Dog ikke perfekt. Dette er noe de kan forbedre med ganske ofte gjennom firmware updates. PSP er sykt mye bedre nå en når den kom. Takket være dette systemet. Samme med 360.

7938034[/snapback]

Når 360 ble lansert hadde den mange av de mulighetene den har i dag. Legge til venner, lese/skrive meldinger samtidig som man spilte var der allerede fra dag 1. Mye var klart, og det var imponerende.

Enig i at PSP har blitt mye bedre nå enn den var før, fått mange fine og nyttige funksjoner :)

7938136[/snapback]

Da 360 ble lansert hadde MS allerede et onlinesystem som hadde blitt utviklet og forbedret igjennom hele xbox-kjøretiden. Og jeg håper da virkelig den hadde mange av de mulighetene den har idag, om da ikke MS har begynt å fjerne features ;)

Nå skal jeg ikke pårope meg å vite hva Live hadde da Xbox ble lansert, men at det var likt det vi har idag har jeg enorme tvil om. Dette er en pågående prosess, noe noen ikke helt klarer å fatte ser det ut til. At ting ikke er med fra starten av er ikke noe stress, for det vil komme senere om det er demand etter det. Og en kan ikke dømme det helt ibunn fordi et par ting "mangler". Ro dere ned, ha tolmodighet, og se at også PSN kommer til å bli bedre og bedre!

Lenke til kommentar
For alle andre konsoller har vært perfekte når de kom??

FEIL! Det tar litt tid med update og forbedringer. Sony har til nå hovedsakelig fokusert på å få konsollen ut med et virkende system. Dog ikke perfekt. Dette er noe de kan forbedre med ganske ofte gjennom firmware updates. PSP er sykt mye bedre nå en når den kom. Takket være dette systemet. Samme med 360.

7938034[/snapback]

Når 360 ble lansert hadde den mange av de mulighetene den har i dag. Legge til venner, lese/skrive meldinger samtidig som man spilte var der allerede fra dag 1. Mye var klart, og det var imponerende.

Enig i at PSP har blitt mye bedre nå enn den var før, fått mange fine og nyttige funksjoner :)

7938136[/snapback]

Da 360 ble lansert hadde MS allerede et onlinesystem som hadde blitt utviklet og forbedret igjennom hele xbox-kjøretiden. Og jeg håper da virkelig den hadde mange av de mulighetene den har idag, om da ikke MS har begynt å fjerne features ;)

Nå skal jeg ikke pårope meg å vite hva Live hadde da Xbox ble lansert, men at det var likt det vi har idag har jeg enorme tvil om. Dette er en pågående prosess, noe noen ikke helt klarer å fatte ser det ut til. At ting ikke er med fra starten av er ikke noe stress, for det vil komme senere om det er demand etter det. Og en kan ikke dømme det helt ibunn fordi et par ting "mangler". Ro dere ned, ha tolmodighet, og se at også PSN kommer til å bli bedre og bedre!

7942951[/snapback]

MS satset stort med online fra dag med til X360. Det er noen få ting som laste ned og gjøre andre ting samtidig som kom etter lanseringen. Invitere venner, sende og motta meldinger, se friendlisten og mere var med fra dag 1

Lenke til kommentar
MS satset stort med online fra dag med til X360. Det er noen få ting som laste ned og gjøre andre ting samtidig som kom etter lanseringen. Invitere venner, sende og motta meldinger, se friendlisten og mere var med fra dag 1

7943053[/snapback]

Jada, og Sony satser stort på Online fra og med dag en også. Poenget er at de ikke hadde noe system som var noe tess før denne konsollen. MS hadde Live som allerede hadde blitt en suksess å jobbe med videre. Og selv om dette er et flunkende nytt system så forventer samtlige at det skal være like/bedre enn MS sitt Live opplegg. At ting ikke er tatt med ENDA, KAN være at de ikke har funnet en grei måte å implementere det på enda, men at det kommer.

Var buddyliste, og sende melding med fra dag 1 når Live launcha?

Angående Friends lista samt andre ting som er nevnt i tråden her er allerede fikset i siste update  De har kommet milevis med onlinetjenesten siden versjonen som ble testet her.

Kunne du oppgi noen kilde? Jeg har lest om multitasking osv, men ikke det med vennelister osv.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Nå snakket jeg ikke om X360 gjorde jeg vel? jeg snakket om hvordan det så ut under vanlig xbox, siden det var DA Live ble lansert.

7943179[/snapback]

Det fikk jeg ikke med meg

Så du mener PS3 er som xbox og PS4 blir X360 når det gjelder online kvaliteten

Det er jo ganske dumt for de som vil ha PS3 online

Lenke til kommentar
Nå snakket jeg ikke om X360 gjorde jeg vel? jeg snakket om hvordan det så ut under vanlig xbox, siden det var DA Live ble lansert.

7943179[/snapback]

7943219[/snapback]

Du er rett og slett håpløst tett...

Lenke til kommentar

7943179[/snapback]

7943219[/snapback]

Ja og skjønner ikke hvorfor PS3 sin online tjeneste skal sammenlignes opp mot Xbox (1), når PS2 også hadde online funksjonalitet, så Xbox 360 og PS3 stiller likt her, begge er i sin andre generasjon av onlinetjenester, PS3 hadde til og med 1 år studere 360 sitt online system og fikse opp i et par feil som Live hadde da det ble lansert til 360. Det er bare en dårlig jobb fra Sony sin side at de ikke greier å matche 360 på dette området. Så det blir som Avanore sier her. Skal vi ikke sammenligne Sony sine onlinetjenester med Live på 360 før PS4 blir lansert da eller?

Lenke til kommentar

7943179[/snapback]

7943219[/snapback]

Atte hæ?

Alt jeg sier er at PSN er HELT nytt, Live har vært her en generasjon allerede. Altså har den noen år på baken, og blitt moden. Ergo la det få litt tid på seg! Vi har sett at ting blir fikset og oppdatert på begge systemene med tiden, så hvorfor rushe dette og dømme noe ubrukelig fordi det ikke har noen features NÅ, men mest sannsynlig vil få det om ikke så skrekkelig lenge?

Lenke til kommentar
Alt jeg sier er at PSN er HELT nytt, Live har vært her en generasjon allerede. Altså har den noen år på baken, og blitt moden. Ergo la det få litt tid på seg! Vi har sett at ting blir fikset og oppdatert på begge systemene med tiden, så hvorfor rushe dette og dømme noe ubrukelig fordi det ikke har noen features NÅ, men mest sannsynlig vil få det om ikke så skrekkelig lenge?

7943400[/snapback]

Fordi det koster penger. Xbox Live er ikke gratis å drive. Det legges ned mye arbeid og mye annet som koster. Sony sin online tjeneste er gratis, så de vil aldri bruke penger på systemet så lenge de må betale av sin egen lomme

Lenke til kommentar

7943400[/snapback]

Fordi det koster penger. Xbox Live er ikke gratis å drive. Det legges ned mye arbeid og mye annet som koster. Sony sin online tjeneste er gratis, så de vil aldri bruke penger på systemet så lenge de må betale av sin egen lomme

7943507[/snapback]

Ah, så siden det er gratis så vil de aldri komme med oppdatering eller noe som helst. Good to know.

Lenke til kommentar
Det vil ikke bli så bra som Xbox Live

7943806[/snapback]

Du bør slutte med sånne påstander som ikke er basert på noe som helst annet enn synsinger... Du kan tro dette men hvis du ikke har en veldig glattpolert glasskule som ser inn i fremtiden så kan du ikke vite dette!

For så vidt enig i deg at det ikke virker som om Sony har lagt gullegget med online-satsingen sin. Da spesiellt siden den er gratis. Gratis har en lei tendens til å bety dårlig kvalitet i lengden(pliiiiis ikke dra inn opensource/linux her).

Men kun tiden vil vise hvor mye arbeid Sony legger i dette.

Lenke til kommentar
Det vil ikke bli så bra som Xbox Live

7943806[/snapback]

Du bør slutte med sånne påstander som ikke er basert på noe som helst annet enn synsinger... Du kan tro dette men hvis du ikke har en veldig glattpolert glasskule som ser inn i fremtiden så kan du ikke vite dette!

For så vidt enig i deg at det ikke virker som om Sony har lagt gullegget med online-satsingen sin. Da spesiellt siden den er gratis. Gratis har en lei tendens til å bety dårlig kvalitet i lengden(pliiiiis ikke dra inn opensource/linux her).

Men kun tiden vil vise hvor mye arbeid Sony legger i dette.

7943856[/snapback]

Det er lov med påstander så lenge de er ganske sikre. Jeg er rimelig sikker på at Sony ikke vil lansere en ny online tjeneste som koster å bruke, så da vil ikke kvaliteten stige. Det koster nok utrolig mye penger og tid å få til et så bra online system som X360 har

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Det som er det morsomme med onlinespilling for min del, er at man kan teste sine ferdigheter mot andre, også når man bare skal spille en kort stund. Det er klart det er morsommere med flere venner i stua og ha et f.eks. fotballmesterskap. En annen ting er at man slipper unna ai, som til tider er gruelig repetivt.

Endret av CheX
Lenke til kommentar

Online betyr ikke noe altså på PS3

Vel her er noen som mener noe helt annet

True... this has to be one of the worst updates ever lol.
When in the hell is Sony going to get some god damn new demos. I want some third party ****, this making us wait until Europe gets the PS3 too is just ****ed up.
I hate to agree the PSN store is horrible, but the problem is devs are hard working on optimizing there game for release or from porting from the 360 they dont have time to make demos. I still hate it oh well, blueray ftw!
see that's what's been bothering me...

The PS3 game drought is supposed to be coming to an end right?

But where are the trailers?

Where are the demos?

Why is it deathly silent on the PSN?

Sir, may I remind you that this is a Give Me! Give Me! society. We don't stand for patience around here.
I was expacting more from the store but iu guess not huh?
haha its kinda funny, they gave us a TRAILER of the only game coming out theese two months lol. If it comes out in mrach screw it ill buy games i want, the only reason we want it now is because there are no games.
Pretty lame update. Hope they have more demos waiting to be released when March comes.
exactly not much has changed on the PS3 store

Lol today my freind was talking about the GRAW 2 demo and how much it own and how he downloaded 4 demos this morning and he didnt know the playstation network was so lame right now so he wasnt being a fanbot and goes "what did you get, you got GRAW right that owns huh" and i replied "i got the only demos im able to get which is like 5 ps3 games exclusive and a few trailers from a month ago"

He looked at me odd and said "stop joking you liked it didnt you" then we just sat there "and you say how great the ps3 is everyday and you dont even have any download?"

I had no reply to that just felt ashamed, then i said "well everything else rules" and he said" I know but if aint got online we are going back to xbox one vs ps2 days now arent we"

I'm starting to get really depressed due to the selection of downloadable content for the PS3. I wish they would put on game demos for decent games.

Flere svar kan du lese hos PS3forums.com

Link

Det er folk som har PS3 i dag som klager

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Det er lov med påstander så lenge de er ganske sikre. Jeg er rimelig sikker på at Sony ikke vil lansere en ny online tjeneste som koster å bruke, så da vil ikke kvaliteten stige. Det koster nok utrolig mye penger og tid å få til et så bra online system som X360 har

7943898[/snapback]

Det eneste som er sikkert er hva de fleste i forumet etterhvert tror om deg og dine "sikre påstander". :w00t:

Vær nå grei og legg frem saken slik som den er, nemlig din personlige mening. ;)

Lenke til kommentar

7943898[/snapback]

Det eneste som er sikkert er hva de fleste i forumet etterhvert tror om deg og dine "sikre påstander". :w00t:

Vær nå grei og legg frem saken slik som den er, nemlig din personlige mening. ;)

7944411[/snapback]

Jeg er rimelig sikker

Mere personelig mening kan det ikke bli når jeg starter setningen slik

Lenke til kommentar

Kan vi ikke alle bare være enig om å være uenig?=) Ps og 360 har 2 forskjellige online tjenester..

Jeg personlig synes måten sony gjør det på er bedre for online delen på spilla og synes generelt miljøet blir bedre der, pågrunn av at utviklerne selv designer det og legger det fint opp så det blir best mulig for miljøet og alt annet som gjør et online spill bra på online gaming..(ikke alle gjør det da).

Det er provoserende for folk å lese innlegg som sier bastant at xbox sin live/Ps3 online er bare best uansett og alle er enig med meg! Når du som sitter å leser det er totalt uenig=P..hehe=)

Begge er gode, men alle har forskjellig smak og setter fks miljøet høyere på lista enn mange flere nedlastbare maps. Lev med det=)

P.S pliz Slutt å skriv " Ditt og datt er best, alle vet jo det.." Da får man skrive, JEG mener ditt og datt er bedre...

Men spiller det egentlig noen rolle hva som er "best" så lenge man får masse flott fra alle 3.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...