trollhatt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hepp, trenger ny PSU til meine dator med følgende specs: 2x 7900GT SLi AMD A64 X2 4800+ 2gb corsair minne Asus A8n SLi Premium X-fi lydkort med drive bay 5x Seagate Barracuda 320gb SATA 2x WD Raptor disker + vifter Har da kommet frem til 3 stk PSU`r som jeg mener burde klare denne jobben: Seasonic S12 600W Corsair 620W OCZ GameXstream 600W Noen som har en anbefaling å komme med? Lenke til kommentar
bruvoktar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 alle de psu'ene du har valgt ut er gode. personlig ville jeg ha valgt ocz sin psu da gameextreme serien har fått mye god kritikk og ser fine ut. men to både corsair og seasonic er gode merker så du kan trygt velge hvilken som helst Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Corsair og Seasonic har samme innmat. Ville tatt Corsairen. Har selv montert den i en maskin, og kvaliteten og finishen er upåklagelig. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Her henger jeg nok med Seasonic S12, disse er kjent for å være stille, levere stabil volt og har mer enn nok power. Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) der er vel bare corsair som har nok sataplugger... Corsair = 8 OCZ = 6 Seasonic = 6 Eller? :/ Endret 4. februar 2007 av Eirikii Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 SATA plugger har jeg liggende så det er intet problem hmm, ok - høres betryggende ut så får jeg legge inn en bestilling iløpet av kvelden. takk for hjelpen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Når du først er oppe i 1400,- så er det ikke så langt unna Silverstone Zeus 750W ! Den er ekstrem god! Har den selv Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Gå for mer watt, slik The Ghost sier. Da slipper du å kjøpe ny PSU hver gang du putter nye deler i kassa. Eirikii: Flere S-ATA-kontakter følger ofte med en PSU. En 4-pins -> to S-ATA-kontakter. Da har han plenty! Edit: Mange Western Digital-disker har to strømkontakter: 4-pins óg S-ATA. Vet ikke om Raptor-diskene har det. I så fall slipper han å kjøpe adaptere hvis det ikke følger med. Advarsel: Ikke bruk begge strømkontaktene Endret 4. februar 2007 av eguliano Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Behøves ikke - har likevel planer om å selge maskina om en 6mndrs tid. =) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 600W holder sikkert en liten stund om du ikke skal ha SLI av det nyeste som er men en Silverstone 750W fikk jeg til 1570,- på advance.no inkl. frakt så det er ikke så mye mer enn 1399,- så det er verdt det ! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Edit: Mange Western Digital-disker har to strømkontakter: 4-pins óg S-ATA. Vet ikke om Raptor-diskene har det. I så fall slipper han å kjøpe adaptere hvis det ikke følger med. Advarsel: Ikke bruk begge strømkontaktene 7869230[/snapback] Jepp, det er jeg klar over, men takk for heads-upn uansett Og neida, skal "bare" ha 7900GT kjørende i SLI i denne boksen, har heller ingen videre planer om å spandere mer penger på den etter dette. Bestilte Corsair`n og skal hente den på vei hjem fra jobb idag, så da har jeg litt å holde på med ikveld og Endret 5. februar 2007 av snot Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hmm...jeg håper du ser spørsmålet mitt Er du fornøyd med den strømforsyningen du kjøpte? Hvordan er lydnivået? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hvordan er lydnivået på Corsairen? Lurer jeg også på. Endret 20. februar 2007 av prostoman Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvordan er lydnivået på Corsairen? Lurer jeg også på. 7988844[/snapback] http://www.silentpcreview.com/article692-page1.html De sier den er en av de mest stille (stilleste? eeh..) PSUene av de som har vifter. Endret 25. februar 2007 av Bludd Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Corsairen er i hvert fall den mest stillegående PSUen jeg noensinne har prøvd . Ligger på omtrent samme nivå som S12-serien til Seasonic, Mist støyer noe mer (i hvert fall 500w, kan ikke tenke meg at 600w er mer stillegående). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå