Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg funderer på om dere har noen formening om hvor mye penger man bør legge i et headset for IP-telefoni for å få grei kvalitet, og om dere har noen konkrete anbefalinger? Jeg prøver som student å få ned telefonregningene littegrann Jeg vil helst ikke investere stort mer enn 800kr, men dersom det finnes billigere alternativer som faktisk er gode nok så blir jeg jo strålende fornøyd. Til moderatorene: Dersom dere mener at dette er feilpostet (jeg ville tippe det?) hadde det vært fint om dere bare kunne flytte posten, ettersom jeg ikke kommer på noe bedre sted å poste den selv. Jeg er ikke så veldig bevandret i alle kategorier her på forumet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Til moderatorene: Dersom dere mener at dette er feilpostet (jeg ville tippe det?) hadde det vært fint om dere bare kunne flytte posten, ettersom jeg ikke kommer på noe bedre sted å poste den selv. Jeg er ikke så veldig bevandret i alle kategorier her på forumet.Tja, vi kan jo prøve under: Multimedia > Høyttalere > Hodetelefoner. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Oj, takker.. la ikke engang merke til den kategorien Håper at det er noen kyndige her som kan svare da :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå