lohelle Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tok et bilde i dag som jeg syns ble litt "stilig". (Himmelen er med vilje utbrent) info: Camera Model Name Canon EOS 400D DIGITAL Shooting Date/Time 04.02.2007 11:48:30 Tv(Shutter Speed) 1/80Sec. Av(Aperture Value) F2.5 Metering Modes Partial metering Exposure Compensation 0 ISO Speed 100 Lens EF50mm f/1.8 Focal Length 50,0 mm Image size 3888 x 2592 Image Quality RAW Flash Off White Balance Auto AF mode AI focus AF Hva syns dere? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) et til.. skal sjekke info senere. Endret 4. februar 2007 av lohelle Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Siste versjonen er desverre ute av fokus, men første bildet syntest jeg var flott (trengte litt USM). Et flott eksempel på at utbrendthet han brukes kreativt. Om det hadde vært toner på himmelen her hadde det ikke blitt like bra. Derfor synest jeg du også kanskje kunne forsøkt å tatt bort det grønne partiet også. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fine bilder av hunden, ville fjernet noen vanndråper på snuten, prøvd å fjerne det grønne og litt usm på ver 1. ver. 2 ser ut som du har brukt for stor blender, min erfaring er at det er vanskelig å få hele hunden i fokus på på blender større en 2,8(50mm). Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 min erfaring er at det er vanskelig å få hele hunden i fokus på på blender større en 2,8(50mm). 7868785[/snapback] Hadde bare øynene vært i fokus hadde det vært godt nok for min del. Smak og behag, men jeg er tilhenger av 'liten DOF portrett'. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 min erfaring er at det er vanskelig å få hele hunden i fokus på på blender større en 2,8(50mm). 7868785[/snapback] Hadde bare øynene vært i fokus hadde det vært godt nok for min del. Smak og behag, men jeg er tilhenger av 'liten DOF portrett'. 7868828[/snapback] takk for kritikk! På det første bildet prøvde jeg i utgangspunktet å "brenne ut" all himmelen, men det var noen trær i veien.. Får leke meg litt i Photoshop. Det andre bildet var ikke akkurat perfekt.. Det er ikke akkurat så enkelt å få denne hunden til å sitte stille. Men selvsagt, når jeg likevel ikke skulle brenne ut himmelen så kunne jeg vel like greitt prøvd å få hele hunden i fokus også. Skal se om jeg har et i sekvensen der øynene er i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå