E-wok Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Glemte "Idiard". Altså en idiot ganger en milliard. :!: Sier det mest på kødd da, da jeg vet jeg får de blikkene. Lenke til kommentar
Tbzz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Går mest i digg, lol, omg og rofl Off-Topic - å herregud så digg elisha cuthbert var på det bildet der! Lenke til kommentar
bredalsk Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 fitte og nais. Men helst i kombinasjon Fittenais!! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 I det siste har "Jesus" vært et veldig populært. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er sikker på at jeg sier "faen" 10000 ganger dagen.. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har en uvane med å svare med "hæ?" nesten hver gang folk snakker til meg, selv om jeg hørte godt hva de sa... Det er som jeg bruker litt lengre tid enn normalt til å forstå lyden/setningen. Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 gødd, videreutviklling av det engelske ordet good. Blir brukt som sarkastisk utrykk. F.eks, du knekker beinet og roper GØDD! Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har en anelse om at jeg bruker ordet "også" litt for ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Irriterer meg grenseløst over folk som sier "likssom" hele tiden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 sier litt for mye av ordet "lita". f.eks " en lita hamburger " eller ting som ikke passer som f.eks "det er en lita kjølig ute" Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Eg seier "I just kødda" veldig ofte for tida. LOL blir også brukt av og til berre på kødd... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har fått uvanen å avslutte 33% av alle setninger med "holdt jeg på å si". Irriterende. 7870358[/snapback] Samme her. Og til deg som spurte om det er folk som sier "lol" irl, ja, det finnes MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGE som sier det. Ellers bruker jeg "ja, sånt e vi gla i", eller "ja, dæ e vi gla i", med en litt sånn ironisk tone. Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg sier "faen" og "dritkonge" veldig ofte. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg bruker å bruke enkelte ord mye i perioder. Blir irritert på meg selv når jeg avslutter en setning på "da". Ellers går det i "tssss", "hærregud" og "jeg vet ikke" Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Eg seier av og til ord eller setningar som blir sagt i reklamar, som "Nja, skteptisk." Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg sier "gidd" veldig ofte. Som i "ikke gidd å gjøre det da". Kjæresten mobber meg en del for det Ellers tror jeg at jeg sier "vær så snill" og "unnskyld" så ofte at det kan irritere til tider. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vel, jeg har en tendens til å si å åpne settninger med "vel," Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har for tida sagt mykje "Åo, sjiiid" (Oh shit) "Å ma gæd" (Oh my god) med rar stemme. Har starta å syngje på Mahna Mahna og. Kan høres her. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 jeg tror faktisk jeg bruker ordet "faktisk" alt for mye... Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Oh My God. Dust Tard b00n Og ja, jeg er en av disse som sier LoL i virkeligheten Endret 26. juli 2007 av Noobish_Geek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå