Koffert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bruker ofte uttrykket "Det/han/ho tar jo (faen meg) heilt a'". Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Faen. Gamle tanter liker det ikke, men jeg tenker ikke over banningen i det hele tatt. Til helvete det går. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg sier 'genialt' for ofte. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis det er noen som sier noe du skal bekrefte at du hørte det sier jeg alltid: ''Ah ok''. Veldig plagsomt. 7891212[/snapback] Har noe av den samme greia når jeg snakker med noen. "Mhm" Svarer jeg som regel når noen snakker til meg, og det høres ut som jeg ikke hører etter/bryr meg pga det. Selv om jeg gjør det, nesten blitt en uvane. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 tæsha. Vet ikke hvordan jeg skal skrive det. er litt wangstah å si det.. Burde slutte men det er så deilig ord. Bruker det istedenfor eid og burn... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 - Javisst - Jammen - Sjekk då! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg sier 'genialt' for ofte. 8335391[/snapback] Hvor kommer egentlig det utrykket fra. Har herjet her nede i Kristiansand en stund, men er heldigvis på vei bort. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) det går mye i 'sykt' som f.eks: 'Den filmen var sykt bra' Jeg har også fått 'uææ' på hjernen, f.eks: 'Du må gjøre hele prosjektet alene' Svar: 'Ja, men.....uææ' Jeg har også det problemet at jeg kommer med engelske ord midt inni norske setninger når jeg f.eks. ikke husker ordet. Når min far blir f.eks. overrasket, sier han hele tiden 'skinn og bein' eller 'i hesteræven' Edit: 'möglich' er også et populært ord Endret 15. april 2007 av mortenmm Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 "Dævven hain" "Faan!" "Dævven steiki" "Skruv" "Å jæven!" Ja, jeg er fra trøndelag Lenke til kommentar
SilleQ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Banninng popper alltid ut av min munn. Noen ganger rimer det litt: - "Drit & dra, faen ta!" Mumler alltid det når jeg er irritert - "tårer og snørr og blod og gørr" F**n, fænn, S*tt*n, j*vla, jækla, grækla, jysla, pokker, F'en(effen) Noen burde teipe kjeften min iblant. Jo: "Poppe" bruker jeg ofte. Det står t.o.m. i første linjen min. "Eg gidde ikkje å vassa i mitt eget snørr" hvis noen ber meg om noe smertefullt, eller noe sånt. "Mja" isteden for nja. Det passer til spørsmål jeg ikke vil svare på. Hvis det er stillhet Sier jeg: Jaja, folkens. Skjer da?/Åssen går det? Engelske ord popper også ut. Btw, shit, omg, Jesus/jeezes, bullshit, fuck Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg kaller alt mulig for sært. Det er et slikt ord som bare har grodd fast i vokabularet mitt, og det smitter visstnok. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 jeg banner litt for ofte til at jeg tenker over at jeg gjør det :!: Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 daaoo... omg seriøst nabb lele lol homo Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 "hæ?" "sånn er livet" "det er mulig det" "faen" og flere banneord som ikke egner seg på trykk Lenke til kommentar
Meits Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg sier 'genialt' for ofte. 8335391[/snapback] Samme her. En periode var det som om alt det artige jeg så, var "genialt". Ordet mistet sin betydning fullstendig. Genialisering liker jeg å kalle det. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg sier lol, faen, helvete, faen i helvete for mye om dagene! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) vaffanculo † fuck off stronza † cunt, cow, bitch (hunkjønnsbøyingen av stronzo) porca puttana ‡ fucking hell! Nå må det skje ting (setning først) + kan du si Lett Skeptisk osv. Italienske banneord fyi. Endret 28. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nisse Kongle De bruker jeg som skjellsord da De her bruker jeg til vanlig: Faen Og så bare... (når jeg forklarer en hendelse) Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 fitte og "lm" er alt for ofte brukt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 fitte og "lm" er alt for ofte brukt. 8535671[/snapback] Jeg skjønte ikke "lm" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå