irio Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 "Kan ikke unngå å legger merke til at..." (jeg vant/du er litt sur/det er tomt for mat/du er full o.s.v.) "drøyt" (det er drøyt kaldt/jeg har drøyt mye nesespray) og så klart: "Øhhh...eeh...hmm" Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 "Jada..." sier jeg veldig mye. Var "morsomt" en stund, men nå er jeg bare lei Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 min liste over for ofte brukte ord -Utsatt (ofte sammen med "det blir/ble *" -Magisk (eks: Det var bare helt magisk når han skled på bananskallet.) -Rutinert (eks: Rutinert kast (når noen faktisk treffer bosset med papirkrøllen)) -Legendarisk (eks: se magisk) -Ikke vær så jævlig hissig! (når andre sier noe jeg ikke er enig i) -kake eks: (Du er kake.) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Uhm. Når jeg snakker/skriver engelsk (som jeg gjør veldig ofte), sier jeg "Oh" Og når jeg snakker tsjekkisk (som jeg også gjør ofte) sier jeg "jedesmaš" for ofte. Og når jeg er sur går det i .. "Ph1tt3" på norsk. Dum uvane det der. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 I det siste har jeg oppdaget at jeg sier liksom/lissom alt for ofte Lenke til kommentar
migueel Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg er nerd. t_t QQ Noob l2p lol rofl Ni hao keke(farmer) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 "Korsn skal æ si det?" Hvis jeg skal forklare noe, og det er ofte. "Det e så jævlig bra" Sier jeg HVER GANG noen sier noe artig. "Insane" Jeg uttaler det på norsk, innsan. "Gay" Eks.: "Ekke det litt gay?" Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 mitt motto: ''dumhet skal straffes'' sier det HVER gang jeg har annledning Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har nylig begynt å si "søtt" og "flaut" ofte. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Arti er vel brukt, sammen med omg og lol. Prøver virkelig å slutte med å bruke forkortelser da... Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 "Idiot!" Hvis noen sier noe morsomt, eller sykt, eller frekt etc "Det e så smørr!" Hvis noe er urettferdig, eller hvis man vinner/taper noe. "Gay" Ofte brukt for å beskrive noe negativt. prøver å slutte med dette. "Mordi" Som svar på usaklige eller irriterende spørsmål. Eks: Hvis noen spør: "Hvor har du vært" så kann jeg svare: "På dass! sku hæls frå mordi!" "Trur du d?" Hvis noen sier noe idiotisk Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vet ikke om jeg sier spesielle uttrykk så ofte, men jeg vet jeg skriver "hhv", "imidlertid" og "samt" altfor mye. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg har noen faste situasjoner og svar, som jeg sier/gjør hele tiden... Situasjon: Jeg søler brus i skrittet... Ord/setning: "Faaaen steike altso!!" Situasjon: Noen ler av noe tåpelig jeg gjør. Ord/setning: "Gå å ronk!" Situasjon: Broren min synger mens jeg spiller Fifa. Ord/setning: "Klapp igjen din gnom!" Situasjon: Jeg skader meg. Ord/setning: "Fitte!" Det er vel de faste kommentarene...Banner kansje litt for mye Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Jeg sier bare: "Holdtjegpååsi/Holdt-jeg-på-å-si" Sier det etter nesten alle setninger D: Har du lagt merke til at... Endret 2. mars 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Sier AIDS støtt og stadig. Endret 7. mars 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg hater meg selv for det, men jeg sier "ass" mye. Ikke i vanlige setninger, men i den lille og godt forklarende setningen "shit ass". Det hele startet da jeg og en kamerat lå altfor bredt på en altfor isete vei med en altfor gammel BMW med altfor glatte dekk (). Vi havnet inn i et skilt, så i grøfta. "Naturlig nok" ble vi sittende og si "shit ass" til hverandre alt, altfor mange ganger. Etter det har det ikke vært stopp. Shit ass. Endret 7. mars 2007 av Dahl Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Faen, fitte og helvete. Får høre at jeg ikke passer til å banne, men glosene kommer nå. Taper jeg i kortspill (eller strengt talt all slags spill) som kommer som oftest glosene "helvetes hore/ utpulte hore". Spesielt lite treffende når jeg slenger dem avgårde mot madammen eller kvinnelige kollegaer.... Men så gjør jeg det nå uansett med glimt i øyet og alle som kjenner meg vet at jeg har vanskeligheter for å bli sint og at jeg ofte spøker. Er et spøkefult miljø om bord med slik ordbruk. Jeg skylder på østlendinger, selv om jeg mistenker at det er jeg som startet uvanen. "Liksom/lissom" og "ass" er det værste jeg vet å høre. Samme med orden "sant". "Du vet, når de, lissom, bare er teite, sant? Det er så plagsomt ass." Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Seie "Jaudå" i dei fleste setningane , det er det nynorske ordet for "jo da" og er fiksa av meg sjølv frå "Jau då" til "Jaudå" . Også va det ein periode eg sa "Hugleik på staur", men den blei folk for lei av . Noken som BTW klarer å gjetta kva "Hugleik på staur" betyr, då er dei flinke, hint: er ofte raudt, grønt, blått eller gult. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hugleik på staur = Kjærlighet på pinne ... og nei, jeg kommer ikke fra en nynorsk kommune. Edit; et enda bedre ord: Raukvilevippe. Vet du hva det er, PHdZ2? Endret 8. mars 2007 av OML Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kan ikke helt se for meg Dotten som "Fitte!"-typen... Skolen min er prega av ordene: Hore Faen Fitte Helvete Same Mitt: SINNSYKT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå