Minus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Lol og omg. "Nei, jeg orker ikke." Sier visst det hele tiden. Før så sa jeg 'hallo' minst tre ganger i hver enseste setning. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Liste: Gidd ikkje Orke ikkje Ikkje faen Lol (er ikke stolt over det, skjer automatisk) Lall (er like flau) Kan oppdatere listen senere.. men, kan legge ved ett ord læreren vår sier hele tide. lyder slik: Eg sjønne ka du sei.. menneehh.. Eg sjønne ka du meine, menneeh.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Banning er et evig problem i hvert fall. Ord som "ass" og "lissom" i slutten av en setning er en stygg gjenganger, og i stedet for å si "for eksempel" har jeg et eget ord som uttales noe sånt som "fårsempli" med tjukk l. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jahaja! mhm m-m-m kake! går igjen hær Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Pleier som regel å avslutte de fleste setninger med ordet "da". Hva er det som skjer da? Det gjør jo jeg også da. osv. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, imba går det en del i her. Skjønner ikke hvorfor ''Åh, for no imba!'' For dere ikke nerder; Imba = Imbalanced = Er for kraftig/god/overlegen til ''resten'' innenfor den kategorien. Lenke til kommentar
sovietkitsch Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Setninger som slutter med "...såå..." er ofte brukt. feks: "den va jo grønn og lilla da... såå..." Agrgh, irriterende! Ellers går det i ord som dette: "jaha, ja", "liksom", "da", "da så" og "jasså" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bruker ofte "sørten pine da/heller!" eller "scheisse" og sikkert mange fler som jeg ikke legger merke til. Men jeg er ikke så altfor glad i dataspråk mikset sammen med vanlig norsk/engelsk (aka I LOLed IRL eller Haha... LOOOOL). Lenke til kommentar
hauska Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Setninger som slutter med "...såå..." er ofte brukt.feks: "den va jo grønn og lilla da... såå..." Agrgh, irriterende! Ellers går det i ord som dette: "jaha, ja", "liksom", "da", "da så" og "jasså" 7877886[/snapback] Kjenner meg igjen der ja Endret 6. februar 2007 av moone Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis det er noen som sier noe du skal bekrefte at du hørte det sier jeg alltid: ''Ah ok''. Veldig plagsomt. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har en del obskure uttrykk som egentlig ikke gir mening utenfor bygdas subkultur. Disse er gjengangere til de grader: - Stella - Gamlå - Hendelsen - Mæsa - Gode Høns - Schmekka / Birra Samt langt mer. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 To ord jeg sier mye er "Neeeh" og "Faen" I en mattetime på skolen sa jeg ikke annet enn "faen" Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Omg og anus går igjen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg sier «homo» så ofte at jeg irriterer meg selv. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Kødd", "piss" og alle eksisterende banneord, samt "jaha". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 LOL! og forskjellige varianter ÆL O ÆL, lohooool, lolololololol!LOL! og slikt. omg omfg nabb aegd Pe dobbeltve æn tre de sigh [sai:h] (elns) hæhæ nuub! kek omfgkekrofl dog (det brukes jævlig mye faktisk, samt det engelske ordet, though) Klem? mens jeg strekker ut armene for en bamseklem og alle sammen løper unna og jeg blir lei meg. gief plx je je C'est la vie (både uttalt rett og slik det står skrevet Cest la vie.) Keskese? Husker ikke åssen det staves på fransk Qu'est ce qu'ceest elns Elns Eller dått æn o loleid Ja jøss (Typ klasseopprop og alle svarer ja eller her og jeg svarer ja jøss med en sliten tone) Samt at jeg omtaler meg selv som "han" i noen tilfeller... Eller, blir vel "he" da. For å avslutte norske setninger elns når vi har stått å jabba en stund i klassen. typ: "And he goes away cackling as a mad goblin" Og jeg banner alt for mye Fikk nedsatt oppførsel (eller var det orden?) for banninga mi i 9. Fanatisk kristen lærer som mente at Lars Lillo Stenberg var "the spawn of Satan" et cetera. Vil ikke si at det er noe ille å bruke lol og slikt i hverdagstale. Dog, jeg kjenner ikke mange som gjør det. Noen venner og meg. Samt et par lærere ^^ Helt normalt. Jeg har vel i og for seg en ganske depressiv, sliten, negativ tone. Evt. en manisk en. Høres aldri glad og overbegeistra ut. Tror jeg bruker litt for mye ironi og sarkasme også Var noen flere ord, men de kommer jeg ikke på i farten Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg bruker altfor mange banneord selv. er vanskelig å slutte. ellers er vel ordet "talentløs" et jeg bruker for ofte. Sliter med litt med uttrykk som "lol, eid og noob" etter noen år med cs. Men syns likevel disse utrykkene er morsommere når de blir brukt i gale sammenhenger som i irl. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Det medfører riktighet" har jeg begynt å si en del i det siste, aner ikke hvor jeg har tatt det fra. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Språket mitt er ikke særlig variert. Dette er ord som blir brukt for mye: -Fantastisk Dette blir veldig mye brukt i sarkastiske sammenhenger -Kanskje Alt for sjeldent greier jeg å avgi skikkelige svar på spørsmål, eller påstander for den del. Eksempel: "kino til helgen?" "kanskje" -Men Har en tendes til å begynne for mange setninger med dette ordet -Jeg Jeg har en tendes til å begynne for mange setninger med dette ordet. Språket blir veldig forutsigbart og lite spennende på denne måten Lenke til kommentar
Paull Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 - "DjIIzes!" - "Snær", en forkortelse for "sånn derre". F.eks "det var en snær dings med whatever".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå