kalli Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 De jeg kommer på nå er: "Yes...!" "Hæ?" Men det kommer man vel aldri unna å si... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja det med ironi er en uting jeg og har. Bruker det hele tiden, er en stor misbruker av det.. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 "Fiffig" og "That's offensive" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) lol - Hvis jeg er med kjente blir dette brukt. Hvis jeg er sammens med ukjente så blir de ikke å høre dette. heydå - Istedenfor adjø. gg - Samme som lol. yeeeeahh! - "Ye right" oversatt og uttalt på en rar måte... Yee eee ee ahh Ja OK - Ironisk bruk. Endret 4. februar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 "jajajaja" og høres litt gira på noe når jeg sier det Læxen og tilslutt ordet jeg kan bruke om nesten alt og alle "dud,duden" osv... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Har fått uvanen å avslutte 33% av alle setninger med "holdt jeg på å si". Irriterende. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Seriøst!? Daså.. Såpass ja.. Hmm, lurer på koffor? Sikker på det? Og sist, men så absolutt ikke minst; Eid Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sier ofte lol og jasså, en liten uvane Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Faen ass. Hælvette ass. Generelt "ass". Født og oppvokst i Oslo Øst. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Avslutter setningene med "da" og "noaah" Og spm med "eller". Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fitte Faen Helvete lol Lenke til kommentar
Snø Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 "Hahahahahaha" Ler av alt Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ord jeg kunne klart meg foruten er digg og altså. Starter litt for mange setninger med altså, noe som jeg skal bli kvitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) "LOL" "jeg kødder ikke" "seriøst" "wtf" "insane" "kammar" "Fitte" "Eid" Endret 4. februar 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lol, eid, noob og slike ting. Er så vidt jeg greier å holde igjen en "noob" ved middagsbordet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Dog ? :!: Skal man tro noen folk her inne så er det veldig mange brukere her som bruker akkurat det ordet altfor ofte hvertfall. Selv innbiller jeg meg at jeg bruker ordet "seriøst" ganske ofte. Men egentlig tenker jeg ikke så veldig over at det er noen spesifike ord jeg bruker "altfor ofte". Dersom noen mener det er ord jeg burde kutte ned på, så er det bare å sende en PM. Endret 4. februar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noob og Fadderullankake er ord som går igjen altfor ofte hos meg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ord som jeg bruker litt for ofte: Kvinnfolk Situasjon: Fruen bruker penger på frukt og vann.. Uttryk:"Hva er det du driver med ditt jævla kvinnfolk" Fittefaen Situasjon: Bilen sklir rett frem i en sving.. Uttryk: "Hva i fittefaen er det som skjer?" Geezez Situasjon: Et dumt kvinnfolk lurer på hva man bruker dopapir.. til Uttryk: "Geezez! Man bruker dopapir i ræva" Retro Situasjon: Jeg ser noen gå rundt med neofargede klær.. Uttryk: "Å herregud, noe så retro" Endret 4. februar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fadderullankake 7873418[/snapback] Haha den var ny;) Sier mye imba. =\ Og compaq om ting som er dårlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå