Hashtægg Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har begynt å si "tard" veldig mye. I engelsk liker jeg å bruk "well" mest mulig. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 sier looool, med en oppgitt/forundrende tone, hvis det ikke var spesielt morsmomt, men rett og slett tett. - nice - "den var nice da;)" også, "æ're muli?" med skikkelig grenlandsdialekt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Glemte "Idiard". 8762323[/snapback] Haha, herlig uttrykk. Jeg har begynt å si "sæ'kje det bære" til hva som helst for tiden ... Lenke til kommentar
Halpert Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Meget interessant tråd dette! Jeg får vel komme med ordene jeg som sier vel ofte akkurat nå for tiden, men dette varierer egentlig ganske mye i forskjellige perioder. Altså: "Kult"- jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg bruker det så ofte, men nesten hver gang noen forteller om noe eller sier noe så svarer jeg bare kult. "Herre"- bruker det på noe av den samme måten som kult, bare at dette sier jeg hvis saken som jeg blir fortelt er litt teit eller morsom. "Jeg har det i lomma"- hehe, en litt merkelig ting å si det, og jeg sier heldigvis det ikke så mye lenger. Men hvis det er noen som spør om noen har et eller annet, f. eks. en saks, så svaree jeg: "jeg har det i lomma" "Sjukt" eller "sinnsykt"- det er adjektiver jeg bruker veldig mye. F. eks. "den filmen var sjukt bra!" Tja, kommer vel ikke på så mange flere, men som sagt, det går i perioder. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 "Hæ? Ja." Selv om jeg hører hva personen sier til meg. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hæ, øøøh, tard, dust, mmmh, hvoffor det?, neeh, lol, kinda'.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Prater engelsk sånn ca hver dag, og sier mye: - yeah - you know - fuckin' - fuck - man - shit - well Blitt altfor påvirket av tv og film. Dessuten har jeg dårlig ordforråd i engelsk, så blir fort slik. Endret 28. august 2007 av flodhest Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg burde vel kutte ned på banninga, så sier jeg tard altfor ofte, og lol. Mange fler også, men de var dem jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 "Seriøst?", med stor vekt på ø'en. Uff. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 "Sjukt" eller "sinnsykt"- det er adjektiver jeg bruker veldig mye. F. eks. "den filmen var sjukt bra!" 9311909[/snapback] Jeg og.. Sinnsykt irriterende egentlig (har noen et bedre ord for meg og Simen? "Hæ? Ja." Selv om jeg hører hva personen sier til meg. 9353463[/snapback] Ditto. Det bare kommer før man får tenkt ordentlig ^^ Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har en tendens til å glemme hva noen ord er på norsk og ender opp med å snakke på engelsk.... så sier jeg "ollø" for mye. xD Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har en tendens til å glemme hva noen ord er på norsk og ender opp med å snakke på engelsk.... så sier jeg "ollø" for mye. xD 9466729[/snapback] Det blir vel heller motsatt på meg. Jeg glemmer et ord på engelsk så plopper det norske ordet ut istedetfor. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Faen, jævla og fitte. Bruker dem hver dag. Ofte. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Satan er ordet... Er sørlending så det blir uttalt "sadan"... Alle østlendingene her sier det også nå jevnlig.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Satan er ordet... Er sørlending så det blir uttalt "sadan"... Alle østlendingene her sier det også nå jevnlig.. 9492116[/snapback] lol Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Satan er ordet... Er sørlending så det blir uttalt "sadan"... Alle østlendingene her sier det også nå jevnlig.. 9492116[/snapback] lol 9492120[/snapback] there you said it... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har begynt å si "lissom" en del i det siste Det er for mange fjortiser rundt meg Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg sier " serr" og " kjæften din" .. jeg MÅ slutte med det! Offameg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå