Thor. Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Har et lite problem.. Jeg skulle fikset en liten batch som leser fra registeret for å finne ut hvor spillet ligger for så å starte det. Er dette mulig i batch? edit.. også skulle den helst ventet til programmet/spillet er ferdig før den fortsetter med neste trinn i batchen Endret 4. februar 2007 av Thor. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Dette(vel, noe lignende) er blitt tatt opptil flere ganger før Søk reg query HKLM\Software\Human Head Studios\Prey\" /v "InstallExe" Men den gir tilbake mer en det den burde Edit: Hvis du bruke Call, eller bare filnavnet, vil ikke batchen fortsette før programmet er ferdig, hvis du bruker Start derimot, vil den fortsette. Endret 4. februar 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ja da er jeg litt nermere. Geria er at jeg skal starte den og.. noe som ikke skjedde. Jeg ønsker å få cmd til og utføre det som står under "Navn" Nøkkelnavn: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache Klassenavn: <UTEN KLASSE> Verdi 134 Navn: C:\Programfiler\programmet/programmet.exe Type: REG_SZ Data: Programnavn Sann ser det ut... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sjekk litt på For funksjonen, jeg tror den kan dele opp resultatet på en måte, men jeg er ikke så bevandre innen Batch Script at jeg vet hvordan. Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Nøkkelnavn: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICacheKlassenavn: <UTEN KLASSE> Verdi 134 Navn: C:\Programfiler\programmet/programmet.exe Type: REG_SZ Data: Programnavn tror feilen er at du skal ha C:\Programfiler\programmet\progammet.exe Endret 14. februar 2007 av Bendikto Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Nøkkelnavn: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICacheKlassenavn: <UTEN KLASSE> Verdi 134 Navn: C:\Programfiler\programmet/programmet.exe Type: REG_SZ Data: Programnavn tror feilen er at du skal ha C:\Programfiler\programmet\progammet.exe 7943386[/snapback] Prøv dette: Start->kjør C:\WINDOWS\system32/calc.exe og C:\WINDOWS\system32\calc.exe Det gir samme resultat Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Windows reagerer på / på samme måte som \ Grunnen til dette, er at Windows skal være litt kompatibelt med andre OS som samtlige bruke / og ikke \ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå