cyclo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Sjekke bare for morro skyld hva domene mine er verdt på leapfish. De fleste var verdt 1500 - 65$. Men det ene domenet mitt ble oppgitt til en verdi av 127512$. Har dette rot i virkeligheten i det hele tatt? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du må nesten si hvilket navn det er snakk om hvis noen skal kunne si om det har rot i virkeligheten eller ikke.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ja. Glemte det ja. tequila.org Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Her er link direkte til siden som viser beløpet. Er det ingen som har noe å si om dette? Jeg begynner nemlig å lure på om jeg kanskje skal prøve å selge det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg er nå skeptisk hvertfall. Jeg brukte noen andre som tok betalt, og verdsatte domenet hw-king.com (som jeg har) til ~1500USD, noe ikke denne tjenesten gjør på langt nær. Ikke lett å bli klok på hva som er en "rett" verdi for et domene Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Vanskelig å si ja. Ser at leapfish sjekker hvor mange treff man har fra ulike søkemotorer. Kanskje derfor hw-king.com ligger så lavt hos dem? Uansett. Jeg får statid mail fra folk som vil kjøpe domenet mitt. Og jeg har alltid takket nei, siden tequila.org har sentimental verdi. Men når jeg ser det pris estimatet så. Hadde vært kjekt med fet egenandel til ny leilighet. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Ueland: Gidder du fortelle meg hvem du brukte og hva det kostet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ueland: Gidder du fortelle meg hvem du brukte og hva det kostet? 7878576[/snapback] I mine øyne høres Tequila.org ut som et knall domene som du nok hvertfall burde klare et 5-sifret beløp for, om ikke mer http://www.AllForDomains.com fikk jeg til å sjekke opp domenet mitt. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 HAHA! Selg selg!! http://www.leapfish.com/domain_name_apprai...url=hardware.no -C- Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Du må nok ta de estimatene med en klype salt. Mitt domenenavn: myhken.com er verdt litt over $69.000 der. Og hadde jeg fått det for navnet, hadde jeg solgt det med en gang. http://www.leapfish.com/domain_name_apprai...?url=myhken.com Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror nokk at du kan dele alle summene på 10 minst! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja minst, tror nok fortsatt at ca 45.000 er mye for myhken.com, men kan jo ta feil..... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 cyclo: Dei tilboda du har fått, kor høge var dei? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Har ikke fått noe spesifikt tilbud. Jeg får bare mail i ny og ne at noen er interessert i å kjøpe, men jeg har alltid takket nei før det kom til pris grunnet sentimental verdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå