MaxiNam Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hei Har tenkt å kjøpe meg et nytt anlegg, z-5450, men lurer felt på hvordan jeg skal koble det til tv-en. Har en Samsung tv, LE26R32, men lurer på hvilke kobler jeg trenger og hvilke innganger jeg trenger? Kan noen hjelpe meg Spec på tven: 1 HDMi 1 kompositt 2 scart 1 komponent 1 S-video inn Pc inn(sub) Pc audio Hodetelefoner ut 1 antenne Endret 4. februar 2007 av Cry Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvordan er tilkoblingen til lydkortet da? Hvordan kobler du det til lydkortet? Tipper du trenger en minijack til 2xRCA Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Lydkortet? Skal ikke koble vià pc, men rett inn i tven. Går det an? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Lydkortet? Skal ikke koble vià pc, men rett inn i tven. Går det an? 7870578[/snapback] Ja, men jeg lurer på hvordan kabler som er med? Må nesten vite hvilke innganger det har. Endret 5. februar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Anlegget har disse inngangene: 2 x digital lydinngang (optisk) ( TOS Link ) 1 x digital lydinngang (koaksial) ( RCA phono ) 1 x 5,1-kanals lydinngang ( stereo minijack 3,5 mm x 3 ) 4 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Pc audio da i tven hva er det? er det 1minijack? Da kan du kjøpe minjack til minijack Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Pc audio da i tven hva er det? er det 1minijack?Da kan du kjøpe minjack til minijack 7879433[/snapback] Ja, tusen takk for hjelpen Endret 6. februar 2007 av Cry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå