EvilElvis99 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har ett par cd`er som inneholder slideshows og bildene er lagret i .dat format. De kan sees med vanlige dvd spillere. Noen som vet hvordan jeg kan få "rippa" bildene til f.eks .jpg eller lignende? ee Lenke til kommentar
pekle Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Irfanview er din venn. http://www.irfanview.com/english.htm Kan iallfall lese .dat-bilder så da kan du nok konvertere til .jpg eller noko slikt og. Irfanview er gratis og genialt. Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Lasta ned nyeste versjon men det klarer ikke å lese filene. Noen andre som vet hvordan jeg skal gjøre dette? ee Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Har du valgt alle fil typer. Infran er et genialt prog. Du kan også eksprimentere med å kopiere en fil og deretter rename filen til BMP for eksempel. Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Ja, har prøvd med "alle filer", har også prøvd å rename de til .bmp, .jpg, png, gif osv. Filene er ca. 350kb store og jeg kan se de når jeg har cd`n i dvd spilleren - men hvordan få "rippa" de. ee - som klør seg i hue. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Det står "Microsoft Media Player required" på sidene hans for å sjå dat-filer, på ei anna side står det "MS Active Movie required" Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Kanskje brenneprog som laget dette systemet kan konvertere tilbake.. det bør vel stå noe om dette i en fil på cd'en. Troxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå