btz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er på jakt etter en fjernkontroll (og IR motaker) som fungerer til xp, og da med tanke på dvdspiller progs og winamp.. har funnet en, men det står at den er til Mediacenter, så vet ikke helt om den kan brukes.. noen tips om hva jeg burde gå for? hva jeg trenger for å få dette til å funke? Lenke til kommentar
btz Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 noen som vet om feks denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309575&cks=ACC funker til xp (uten MC) ? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Vil tro at Denne... funker greit.. Fraktfritt også... Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er på jakt etter en fjernkontroll (og IR motaker) som fungerer til xp, og da med tanke på dvdspiller progs og winamp.. har funnet en, men det står at den er til Mediacenter, så vet ikke helt om den kan brukes.. noen tips om hva jeg burde gå for? hva jeg trenger for å få dette til å funke? 7868137[/snapback] vendur der er det noen fjernkontroller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå