Whatefu Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei, jeg har en ASUS A7N8X-X motherboard og lurer på om jeg kan bruke disse RAM brikkene jeg fikk: Kingston ValueRAM KVR133X64C2/256. De har stått i en Intel Pentium 2 maskin, mens jeg har AMD Athlon XP. Er det farlig å sette dem inn? Må jeg gjøre noe med BIOS når jeg setter inn mer RAM? som dere sikkert skjønner har jeg aldri gjort dette før og er derfor redd for å gjøre feil. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei,jeg har en ASUS A7N8X-X motherboard og lurer på om jeg kan bruke disse RAM brikkene jeg fikk: Kingston ValueRAM KVR133X64C2/256. De har stått i en Intel Pentium 2 maskin, mens jeg har AMD Athlon XP. Er det farlig å sette dem inn? Må jeg gjøre noe med BIOS når jeg setter inn mer RAM? som dere sikkert skjønner har jeg aldri gjort dette før og er derfor redd for å gjøre feil. 7868061[/snapback] De brikkene kommer ikke til å passe inn siden de er SD-RAM og hovedkortet ditt støtter DDR RAM. Dvs. de er ubrukelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå