Wikingen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Howdy! Har kjøpet et Chieftec Miditower med et 300-202 PSU. Det er 2 kontakter på dette PSU'et som jeg ikke skjønner hva er til...... (og koplingsskjema fulgte eff ikke med....) Det ene er en "3-pin fan speed monitor connector" og den andre er en "6-pin AUX power connector". Se bilde av psu'et og kontakter på denne siden; http://www.highpowersupply.com/product-ps-...hpc300102df.htm Hakke lyst til å starte opp PCen før jeg vet hva disse er til..... På forhånd takk!! Mvh Wikingen Lenke til kommentar
andreash Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Ville vel tro at den Fan speed saken er for å monitorere/styre vifta i poweret. Den andre har jeg på mitt power også men den er ikke i bruk. Så bare å plugge i og kjøre på. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 AUX-pluggen er ikke i bruk og 3-pins pluggen kan du koble til hk (se i manual) slik at du kan se rpm på PSU-vifta. Lenke til kommentar
Wikingen Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Takker og bukker. Tror jeg hopper over tilkoplingen av begge to da jeg. Har ikke noe behov for å sjekke farta på PSU-vifta, da jeg neppe kan styre den likevel... Da dukker imidlertid et annet spørsmål opp....! Det er tre viftetilkoplinger på HK. En til CPU, en til PSU samt en til "System Fan". Nå sitter det en vifte på chipset'et, og den er koplet til PSU-kontakten (original sak som ikke rekker til de andre kontaktene..) kan jeg da kople en kabinettvifte, primært for kjøling av disker, til den kontakten på HK som er benevnt "System fan"??? HK er forresten et MSI 845E MAX 2 BLR. Takker igjen :smile: Mvh Wikingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå