esandal Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei, Det er ca. 3 meter fra TV til sofa. Hvilken størrelse flatskjerm er mest ideell da?. Det står vel mellom 37" og 32". Vet at dette blir individuelt, men ønsker innspill. Kommer til å bruke TVen til vanlig TV-titting + surfing på nettet Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kommer an på hva den skal være ideell for. http://www.myhometheater.homestead.com/vie...ancemetric.html Lenke til kommentar
esandal Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Takk for link! Jeg lærte litt der, men mest om hva som er maks avstand fra skjermen for fremdeles å behagelig kunne se detaljer på skjermen. Min avstand er allerede bestemt (3m) og jeg er mest bekymret for å bli sittende for nære en stor skjerm. Hadde kalkulatoren kommet med et tall for 'minimum' avstand fra en 32" eller 37", ville det vært nøyaktig det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Minimum i forhold til hva? Som kalkulatoren sier er 3 meter veldig langt unna TVen hvis man skal ha kinoproporsjoner, med mindre du kjøper en 100"-TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå